İstanbul escort bayan sivas escort samsun escort bayan sakarya escort Muğla escort Mersin escort Escort malatya Escort konya Kocaeli Escort Kayseri Escort izmir escort bayan hatay bayan escort antep Escort bayan eskişehir escort bayan erzurum escort bayan elazığ escort diyarbakır escort escort bayan Çanakkale Bursa Escort bayan Balıkesir escort aydın Escort Antalya Escort ankara bayan escort Adana Escort bayan

20.1 C
Athens
Κυριακή, 19 Μαΐου, 2024

Εργαζόμενοι ΟΑΣΘ: Αν «δούμε» τα λεφτά στους λογαριασμούς, ίσως και να λήξει η επίσχεση εργασίας

Μηνυτήρια αναφορά από Τζιτζικώστα και 11 δημάρχους για τον ΟΑΣΘ

Πρόσφατα

«Εάν δούμε τα λεφτά στους τραπεζικούς μας λογαριασμούς, θα εισηγηθώ στη συνέλευση να πιάσουμε τιμόνι», είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, Δημήτρης Τσερμενίδης, ο οποίος ανέφερε ότι στη διάρκεια της συνέλευσης, που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη στις 9 το πρωί, οι εργαζόμενοι θα αποφασίσουν αν θα λήξουν την επίσχεση εργασίας. Μάλιστα, ξεκαθάρισε ότι δεν εξαρτάται από τον ίδιο αν θα κυκλοφορήσουν και πάλι – ύστερα από 12 μέρες- τα αστικά λεωφορεία στους δρόμους, τονίζοντας ότι οι εργαζόμενοι είναι εκείνοι που θα αποφασίσουν για το αν θα συνεχιστεί ή όχι η κινητοποίηση και πρόσθεσε: «Πλέον δεν πιστεύουμε κανέναν και τίποτα και αν δεν πληρωθούμε, έστω και το ένα μηνιάτικο, δεν κάνουμε βήμα πίσω. Αν όμως δεν το δούμε με τα μάτια μας, δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα».

Στο πλαίσιο αυτό, υπογράμμισε επίσης, ότι δεν πρέπει κανείς να λησμονεί το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ έχουν να λαμβάνουν και επιπλέον δύο μηνιάτικα, για τους μήνες Αύγουστο και Σεπτέμβριου, «για τα οποία δεν μιλά κανείς», όπως είπε. Προειδοποίησε μάλιστα, ότι αν δεν δοθούν οριστικές λύσεις στο ζήτημα της μισθοδοσίας «θα βγούμε και πάλι στους δρόμους. Είμαστε σε εγρήγορση διαρκώς».

Χαρακτήρισε «ανύπαρκτο» τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστο Σπίρτζη και τόνισε ότι «με κροκοδείλια δάκρυα και ψέματα δεν λύνονται επί της ουσίας τα προβλήματα, ούτε στη ζωή, ούτε στον Οργανισμό».

Πάντως, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ αναφερόμενος στο θέμα της μισθοδοσίας επιβεβαίωσε ότι τα χρήματα εκταμιεύτηκαν και ότι αύριο θα πληρωθούν οι εργαζόμενοι. «Τα λεφτά ήρθαν από το υπουργείο και είναι σε ασφαλή λογαριασμό του Οργανισμού. Εάν ήταν εργάσιμη η ώρα θα γινόταν αμέσως η μεταφορά τους στους εργαζομένους. Ωστόσο δεδομένης της ώρας, αυτό θα γίνει αύριο το πρωί», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Χρήστος Στεφανίδης.

Από την πλευρά του, ο υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ Χρήστος Σπίρτζης έδωσε εντολή στο ΣΕΕΥΜΕ (Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών Υπουργείου Μεταφορών Επικοινωνιών) να ελέγξει, εάν πράγματι θα εξοφληθούν οι εργαζόμενοι και ότι τα χρήματα δεν θα αποδοθούν σε άλλες υποχρεώσεις του ΟΑΣΘ. Το ΥΠΟΜΕΔΙ, επίσης, αναφέρει κατηγορηματικά ότι δεν θα επιτρέψει να διατεθεί ούτε ένα ευρώ από την αντισταθμιστική καταβολή (επιχορήγηση) προς τον ΟΑΣΘ για οποιαδήποτε άλλη ανάγκη ή υποχρέωση του Οργανισμού, πριν την εξόφληση των δεδουλευμένων προς τους εργαζομένους.

Μηνυτήρια αναφορά από Τζιτζικώστα και 11 δημάρχους για τον ΟΑΣΘ

Στο μεταξύ, μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου, με την οποία ζητούν την αυτεπάγγελτη παρέμβαση της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, ώστε να ερευνηθούν οι ποινικές ευθύνες όλων των εμπλεκομένων στο μείζον θέμα που έχει ανακύψει με τις αστικές συγκοινωνίες στην πόλη, συνυπογράφουν ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, 11 δήμαρχοι του πολεοδομικού συγκροτήματος και οι πρόεδροι τριών παραγωγικών φορέων.

Οι συνυπογράφοντες, που υπενθυμίζουν ότι για δωδέκατη ημέρα σήμερα συνεχίζεται η επίσχεση εργασίας στον ΟΑΣΘ, ζητούν επίσης να ερευνηθεί «και πάσα άλλη ποινική ευθύνη και ποινικά κολάσιμη πράξη προκύψει, ώστε ν’ αποκατασταθεί άμεσα η ομαλή λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών στην πόλη και να σταματήσει η ταλαιπωρία των πολιτών».

Στο κείμενο της μηνυτήριας αναφοράς τονίζεται πως τόσο το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, όσο και η διοίκηση του ΟΑΣΘ «γνώριζαν εδώ και πολύ καιρό τις οικονομικές υποχρεώσεις και τα δικαιώματά τους, που απορρέουν από τη μεταξύ τους υπογραφείσα σύμβαση, εντούτοις επέδειξαν αδικαιολόγητη ολιγωρία και υπαίτια καθυστέρηση στην επίλυση των μεταξύ τους διαφορών, με αποτέλεσμα η πόλη της Θεσσαλονίκης και οι πολίτες της να βιώνουν τη απόλυτη έλλειψη δημόσιων συγκοινωνιών».

Παρόμοια Άρθρα

Παρατάξεις