test
24.8 C
Athens
Δευτέρα, 27 Μαΐου, 2024

Ακτοπλοΐα και μεταφορά ηλεκτρικών οχημάτων | Μην υποβαθμίζετε την ασφάλεια, μην εκθέτετε τα πληρώματα, μην εξευτελίζεστε

Πρόσφατα

Σχόλιο (04-05-24) της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού, με αφορμή, όπως επισημαίνει, ένα βίντεο, φωτογραφία και άρθρο που διακινούνται στο διαδίκτυο συγκεκριμένης ιστοσελίδας που επιτίθεται σε πλήρωμα Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου (ΑΝΕΚ) γραμμής της Κρήτης.

Ήδη, συνεχίζει, ως ΠΕΝΕΝ, με αφορμή της οδηγίες του ΥΕΝ για την ασφάλεια στη μεταφορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, έχουμε επισημάνει ότι σε ένα τόσο σοβαρό ζήτημα η όλη διαδικασία που ακολουθήθηκε δείχνει προχειρότητα, τσαπατσουλιά και βιασύνη, με σκοπό να καλυφτούν οι ευθύνες των αρχών στην ασφαλή μεταφορά αυτών των οχημάτων.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, στοχοποιείται μέλος του πληρώματος διότι σε ένα ΙΧ TESLA έκανε επαναλαμβανόμενες μετρήσεις κρατώντας στο χέρι μια θερμοκάμερα η οποία μετράει τη θερμοκρασία ενός αντικειμένου. Οι κάμερες αυτές έχουν σκοπό να μετρούν την θερμοκρασία των μπαταριών που συναντάμε στα ηλεκτρικά και στα plug in hybrid αυτοκίνητα.

Κατηγορείται το μέλος του πληρώματος ότι μετρούσε την θερμοκρασία που έχει το αμάξωμα και όχι την μπαταρία του οχήματος…. Ο κάτοχος του ΙΧ με τη σειρά του κατηγόρησε επίσης άλλο μέλος του πληρώματος ότι λόγω της γνωστής μάρκας έγινε ο έλεγχος, γεγονός που εξέθεσε τον ίδιο και την οικογένειά του και τους μετέτρεψε σε δημόσιο θέαμα… Επίσης ισχυρίζεται ότι άλλο ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν αναγνωρίστηκε και δεν έγινε κανένας έλεγχος.

Σχόλιο ΠΕΝΕΝ

Δεχόμαστε καλοπροαίρετα τα όσα ισχυρίζεται ο ιδιοκτήτης του TESLA.

Να συμπληρώσουμε επίσης ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι αυτά που θα επικρατήσουν τα επόμενα χρόνια στην αγορά.

Αυτό σημαίνει ότι για την μεταφορά τους με τα Ε/Γ-Ο/Γ πλοία θα απαιτηθεί:
1) Να καθοριστεί ποιο θα είναι το προσωπικό που θα αναλάβει την ευθύνη για τον έλεγχο αυτών των οχημάτων. Αξιωματικοί και μέλη του πληρώματος καταστρώματος δεν μπορεί να έχουν αυτήν την αρμοδιότητα…
2) Το προσωπικό που θα αναλάβει αυτή την εργασία επιβάλλεται να λάβει την αντίστοιχη εκπαίδευση.
3) Είναι προφανές ότι πρέπει να υπάρχει ουσιαστική συνεργασία ιδιοκτητών οχημάτων, υπηρεσιών του ΥΕΝ και πρωτίστως με τις ναυτιλιακές Ακτοπλοϊκές εταιρείες.
4) Τέλος για την ασφάλεια των επιβατών, των οχημάτων και των πλοίων είναι επιβεβλημένο να υπάρχει σχετική νομοθετική ρύθμιση η οποία να είναι σαφής σε όλους τους εμπλεκόμενους.

Κλείνοντας να υπογραμμίσουμε ότι οι αξιωματικοί και τα μέλη του πληρώματος δεν μπορεί να γίνονται ο σάκος του μποξ και να στοχοποιούνται για ένα πρόβλημα που δεν είναι στα καθήκοντά τους ενώ το ΥΕΝ, οι υπηρεσίες του και οι Ακτοπλοϊκές εταιρείες να βρίσκονται στο απυρόβλητο των ευθυνών!

Η ΠΕΝΕΝ μετά τις γιορτές του Πάσχα θα καταθέσει σχετική πρόταση που θα φορά το συγκεκριμένο πρόβλημα.

Παρόμοια Άρθρα

Παρατάξεις