Την κήρυξη 48ωρης απεργίας, στις 27 και στις 28 Φεβρουαρίου, καθώς και Γενική Συνέλευση την ίδια μέρα (11πμ.), στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου, αποφάσισε σε έκτακτη συνεδρίασή του το διοικητικό συμβούλιο του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ). Εκτός από τη Γενική Συνέλευση, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση που εξέδωσε, επιπλέον «προγραμματίζουμε συγκέντρωση και πορεία διαμαρτυρίας προς το Υπουργείο Μεταφορών».
Η έκτακτη συνεδρίαση του Δ.Σ. ΣΑΤΑ, υπογραμμίζεται, έγινε προκειμένου «να συζητήσουμε με ποιόν τρόπο θα προστατέψουμε το ταξί και την δουλειά μας» από την αδιαφορία της κυβέρνησης στην επίλυση των προβλημάτων του κλάδου, την οποία χαρακτηρίζει ως «αιτία πολέμου».
Στο στόχαστρο των αυτοκινητιστών, όμως, μπαίνει και η αντιπολίτευση που «αρνείται ότι ο κλάδος μας έχει προβλήματα, αρνείται ότι η κυβέρνηση έχει εξαπολύσει ολομέτωπη επίθεση στο ταξί, αρνείται ότι οι πολυεθνικές αλωνίζουν χωρίς έλεγχο, αρνείται ότι τα ιδιωτικά αυτοκίνητα κλέβουν το μεταφορικό μας έργο». Η αντιπολίτευση, επισημαίνει «με την στάση της επιδοκιμάζει και αποδέχεται ως σωστή, κάθε απόφαση της κυβέρνησης. Οποιαδήποτε μορφή αντίδρασης από το ΣΑΤΑ απορρίπτεται αμέσως από την αντιπολίτευση».
Στο πλαίσιο της επίθεσης που δέχεται ο κλάδος το ΣΑΤΑ, καλεί «όλους τους συναδέλφους από όλη την Ελλάδα, να συστρατευτούν μαζί μας και να διεκδικήσουμε όλοι μαζί, καλύτερες μέρες για το ταξί» και «να γυρίσουν την πλάτη στον κομματικό συνδικαλισμό και τα επιχειρηματικά συμφέροντα που δηλητηριάζουν τον κλάδο μας»,
Στα αιτήματα: Ελεύθερη διέλευση στις λεωφορειολωρίδες για τα έμφορτα ταξί. Απάντηση από την κυβέρνηση, «γιατί αφήνει παράνομες εφαρμογές που χρησιμοποιούν είτε ταξί, είτε ΕΙΧ να μην πληρώνουν κανένα φόρο, να βγάζουν τα χρήματα τους στο εξωτερικό, αφήνοντας στους νόμιμους επαγγελματίες αυτοκινητιστές μόνο φορολογικά βάρη». Αναπροσαρμογή προκαθορισμένης τιμής για την διαδρομή Αεροδρόμιο Αθηνών – Κέντρο πόλης από 40 ευρώ σε 45 ευρώ (τιμολόγιο 1) και από 55 ευρώ σε 60 ευρώ (τιμολόγιο 2). Μόνιμη παραμονή του συντελεστή ΦΠΑ στις υπηρεσίες ταξί στο 13%. Άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων Ταξί μόνο μηδενικών ρύπων από το 2026. Η πρόταση του ΣΑΤΑ είναι να μετατεθεί αυτή η υποχρέωση για το 2035. Νομοθετική ρύθμιση για την ειδική άδεια και αναπροσαρμογή ποινολογίου (αναλυτικότερα εδώ).