Απίστευτη ταλαιπωρία για χιλιάδες πολίτες, ουρές και καθυστερήσεις παρουσιάζονται στα ΕΛΤΑ και τα ΕΛΤΑ Courier μετά το κλείσιμο πάνω από 65 υποκαταστημάτων τους τελευταίους μήνες, ώστε να…«εκσυγχρονιστούν και να αυξήσουν την κερδοφορία τους».
Λόγω της υποστελέχωσης, οι υπηρεσίες τηλεφωνικής υποστήριξης πελατών σε πολλά ΕΛΤΑ Courier έχουν μέσο όρο αναμονής μια ώρα ή δεν λειτουργούν καθόλου. Εδώ και μήνες, σημειώνει το prin.gr, οι πολίτες ενημερώνονται ότι «τα δέματα θα καθυστερήσουν μερικές μέρες λόγω φόρτου εργασίας». Όσοι θέλουν να στείλουν δέμα με ΕΛΤΑ Courier σε μέρη όπως η Ρόδος, όπου πρόσφατα έκλεισε το υποκατάστημα, ενημερώνονται ότι η αποστολή μπορεί να γίνει μόνο με το «μπλε ταχυδρομείο» και θα πάρει τουλάχιστον δύο εβδομάδες! Εκατοντάδες παραδόσεις «πόρτα με πόρτα» ακυρώνονται ή σημειώνεται εικονική «αδυναμία παράδοσης» και οι πελάτες ενημερώνονται ότι πρέπει να περάσουν από το κατάστημα να πάρουν την παραγγελία τους/
«Οι χρυσοπληρωμένοι μάνατζερ που έχουν αναλάβει την “εξυγίανση” των ΕΛΤΑ, μιας από τις εναπομείνασες ΔEKO, θυγατρικής του Yπερταμείου, στοχεύουν μόνο στη μείωση του κόστους εις βάρος των προσφερόμενων υπηρεσιών και των συνθηκών εργασίας των εργαζόμενων», σχολιάζει.
«Αλλά η ζημιογόνα πορεία εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ σε επίπεδο υποχρεώσεων και αρνητικών κεφαλαίων του ομίλου δεν αντιστρέφεται. Φιάσκο αποδεικνύεται ο “λειτουργικός μετασχηματισμός”, με την “εθελούσια έξοδο” χιλιάδων εργαζόμενων να μην αντισταθμίζεται από την «ενοικίαση» εργαζόμενων από εργολαβική εταιρεία, οι οποίοι απασχολούνται με μίνιμουμ απολαβές και δικαιώματα», προσθέτει καταλήγοντας.