Ακρίβεια και η υπερχρέωση εξακολουθούν να πλήττουν τα νοικοκυριά με χαμηλά εισοδήματα. Σε παρόμοια κατάσταση επήλθε συνταξιούχος ιδιωτικός υπάλληλος ,η οποία δεν μπορούσε να διαχειριστεί τις οφειλές του συζύγου της που μεταβιβάστηκαν στην ίδια μετά τον θάνατο του.
Η καταναλώτρια απευθύνθηκε στην Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας με σκοπό τη ρύθμιση των οφειλών. Η ΕΕΚΕ, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, «μετά από αλλεπάλληλες προσπάθειες με την τράπεζα κατέληξε στη διαγραφή ποσοστού ύψους 74,96% (8.264,00€) από την αρχική οφειλή 11.024,00€»
H ΕΕΚΕ, που «παρέχει από το 2010 στους καταναλωτές υποστήριξη και συμβουλευτική για την εξωδικαστική ρύθμιση των οφειλών τους προς τα πιστωτικά ιδρύματα», καλεί τους «καταναλωτές που αντιμετωπίζουν οποιοδήποτε πρόβλημα στη ρύθμιση των οφειλών τους, να επικοινωνούν με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας»:
• On line φόρμα υποβολής αιτήματος, πατήστε εδώ.
• E-mail: info@eeke.gr
• Τηλ.l: 210-8817730
• Web: www.eeke.gr
• FB: www.facebook.com/enosikatanaloton/