İstanbul escort bayan sivas escort samsun escort bayan sakarya escort Muğla escort Mersin escort Escort malatya Escort konya Kocaeli Escort Kayseri Escort izmir escort bayan hatay bayan escort antep Escort bayan eskişehir escort bayan erzurum escort bayan elazığ escort diyarbakır escort escort bayan Çanakkale Bursa Escort bayan Balıkesir escort aydın Escort Antalya Escort ankara bayan escort Adana Escort bayan

18.6 C
Athens
Κυριακή, 3 Μαρτίου, 2024

Αγωνιστική Συνεργασία ΟΤΕ | Προτάσεις για άμεσες λύσεις στα προβλήματα συνωστισμού στο διοικητικό μέγαρο

Πρόσφατα

Σε προηγούμενη ανακοίνωσή μας αναδείξαμε τις δυσμενείς συνθήκες εργασίας και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε από την πανάκριβη ανακαίνιση του Μεγάρου, η οποία στην ουσία μπάλωσε με καινούργιο ύφασμα ένα παλιό ρούχο. Σε συνεργασία με τους εργαζομένους, τεκμηριώνουμε τις ακόλουθες προτάσεις, για την άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων:

1. Επαναφορά των πούλμαν μεταφοράς προσωπικού που θα καλούνται πια να εξυπηρετήσουν μέχρι 4.200 εργαζομένους! Αυτή η λύση είναι στην πραγματικότητα μονόδρομος, εάν η εταιρεία ενδιαφέρεται να αποδίδουν στοιχειωδώς οι εργαζόμενοι, να μειωθεί το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, να μην εξουθενώνονται από την εξαντλητική οδήγηση στις ώρες αιχμής και από την επώδυνη αναζήτηση θέσης στάθμευσης. Με την επαναφορά των πούλμαν θα εξοικονομούνται μεσοσταθμικά 2 ώρες αντιπαραγωγικής κούρασης και άγχους καθημερινά ανά εργαζόμενο.

2. Υλοποίηση έργων (υπόγειων χώρων ή υπέργειων μεταλλοκατασκευών) για την αύξηση των θέσεων στάθμευσης στον περιβάλλοντα χώρο του Μεγάρου, για όσους εργαζόμενους ή προϊσταμένους, δεν μπορούν ή δεν επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν τα πούλμαν μεταφοράς προσωπικού. Στην πραγματικότητα, δεν υπάρχει κανένα σύγχρονο πολυώροφο κτήριο γραφείων ή καταστημάτων ή άλλων χρήσεων, που να μην έχει υπόγειες θέσεις στάθμευσης. Υπενθυμίζουμε ότι το κτήριο της Παιανίας, παρόλο που είχε κτιστεί σε εντελώς απομονωμένη περιοχή, διέθετε πολυεπίπεδο υπόγειο χώρο στάθμευσης.

3. Αύξηση των μικρών λεωφορείων μεταφοράς προσωπικού, ειδικά στην κατεύθυνση προς/από το σταθμό μετρό Δουκίσσης Πλακεντίας. Θα πρέπει να γίνει αντιληπτό από όσους “σχεδιάζουν” τα δρομολόγια ότι ο προαστιακός ΔΕΝ συνδέει ικανοποιητικά το Μέγαρο με τη Δουκίσσης Πλακεντίας (και τη Νερατζιώτισσα) γιατί έχει εξαιρετικά αραιά δρομολόγια. Επιπλέον, το μετρό στη Δουκίσσης Πλακεντίας, εξυπηρετεί πολλούς συναδέλφους που είχαν χωροθετηθεί τα προηγούμενα χρόνια, πλησίον του κτηρίου της Παιανίας.

4. Επέκταση και εκσυγχρονισμός των καπνιστηρίων. Χαιρετίζουμε ως απολύτως θετικό το άνοιγμα του καπνιστηρίου λίγες ημέρες μετά την ανάδειξη του προβλήματος από ανακοίνωσή μας. Αδίκως, ταλαιπωρήθηκαν οι συνάδελφοι όλους αυτούς τους μήνες, μπαινοβγαίνοντας στην είσοδο του Μεγάρου και χτυπώντας την κάρτα τους. Ευελπιστούμε ότι σύντομα θα τοποθετηθούν θερμαντήρες αέρα εξωτερικών χώρων και θα δημιουργηθούν εσωτερικοί χώροι καπνίσματος με ανακύκλωση αέρα.

5. Προσεκτικοί έλεγχοι και ενίσχυση των υποδομών που σχετίζονται με τη ζωή, την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων, όπως αναβάθμιση και εκσυγχρονισμός των συστημάτων πυρασφάλειας, ασθενοφόρο σε ετοιμότητα, πλήρης ιατρική ομάδα, δημιουργία επιπλέον τουαλετών κ.α.

Σήμερα, η «σκηνή» στην είσοδο του -1 με τους ηλεκτρικούς φορτιστές για τα υπερογκώδη & υπερπολυτελή εταιρικά ηλεκτρικά τζιπ, έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την εικόνα  των αμέτρητων μικρομεσαίων συμβατικών αυτοκινήτων που είναι ακροβολισμένα στις αλάνες, στους χωματόδρομους και σε όποιες άλλες “θέσεις” στάθμευσης καταφέρουν να “εξιχνιάσουν” καθημερινά οι εργαζόμενοι στην ευρύτερη περιοχή του Μεγάρου. Έρχεται επίσης σε πλήρη αντίθεση με τους χιλιάδες εργαζόμενους που ταλαιπωρούνται, αναμένουν στις ουρές, στοιβάζονται καθημερινά και διακινδυνεύουν την ποιότητα της υγείας τους στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Η διοίκηση θα μπορούσε με πολύ λιγότερα από τα 50 εκατομμύρια ευρώ της ανακαίνισης,  να αξιοποιήσει τον υπόλοιπο συντελεστή δόμησης των 10.000 τ.μ. και ταυτόχρονα να κατασκευάσει τον απαιτούμενο αριθμό υπόγειων πάρκινγκ, παρέχοντας στους εργαζομένους άνετες, σύγχρονες, βιώσιμες και υγειονομικά άρτιες θέσεις εργασίας. Ας επιτελέσει, τουλάχιστον, το στόχο της κλιματικής ουδετερότητας και το «πράσινο» διοικητικό Μέγαρο ΟΤΕ, με βάση τις ανάγκες των χιλιάδων εργαζόμενων. Γιατί, τελικά, η μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος είναι πιο ανθρώπινη, αποτελεσματική και βιώσιμη, μόνο όταν σχεδιάζεται με επίκεντρο τους πολλούς.

Παρόμοια Άρθρα

Παρατάξεις