22.6 C
Athens
Σάββατο, 5 Οκτωβρίου, 2024

ΣΤΑΣΥ: «Über alles» παραγωγή συγκοινωνιακού έργου, ασφάλεια επιβατών και εργαζόμενων σε δεύτερη μοίρα

Πρόσφατα

Σωματείο Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ
Οι αλήθειες όσο και αν προσπαθούν… δεν κρύβονται!!

Ακόμα μια θυσία εργαζόμενου, το 57 θανατηφόρο εργατικό δυστύχημα για το 2023,  έρχεται να προστεθεί στην μαύρη λίστα όλων όσων έχασαν την ζωή τους εν ώρα εργασίας. Τι και αν οι εργαζόμενοι και  τα Συνδικάτα  καταγγέλλουν,   όλα βορά στο βωμό της εντατικοποίησης της εργασίας και της «παραγωγικότητας» έναντι της ασφάλειας στους χώρους εργασίας.

Στην εταιρεία ΣΤΑ.ΣΥ δεν συμβαίνει τίποτα διαφορετικό από αυτά που συμβαίνουν στους όλους τους χώρους εργασίας. Η παραγωγή συγκοινωνιακού έργου είναι über alles, θέτοντας την ασφάλεια επιβατών και εργαζόμενων σε δεύτερη μοίρα.

Προχθές ένας συρμός κινήθηκε μεταξύ δύο σταθμών με μια πόρτα στην καμπίνα επιβατών ανοιχτή λόγω αστοχίας υλικού και τον οδηγό να ανακοινώνει από τα μεγάφωνα στους επιβάτες να απομακρυνθούν από την συγκεκριμένη πόρτα.  Χθες ένας συρμός δεν κατάφερε να σταματήσει στην σωστή θέση κατά μήκος της αποβάθρας του σταθμού και συνέχισε για τον επόμενο χωρίς να επιβιβάσει ή  αποβιβάσει επιβάτες.

Τίποτα από αυτά δεν είναι τυχαίο. Ούτε άτυχη στιγμή είναι, ούτε δολιοφθορά,  ούτε το κακό το μάτι φταίει, ούτε ο κακός μας ο καιρός.

Η τεράστια έλλειψη προσωπικού, η έλλειψη ανταλλακτικών που έχει σαν αποτέλεσμα η συντήρηση των συρμών να γίνεται με ανταλλακτικά παροπλισμένων, η παλαιότητα του τροχαίου υλικού και η ανεπάρκεια των υπηρεσιακών παραγόντων είναι οι αιτίες για όλα αυτά.  

Η βαριά συντήρηση των συρμών έχει σχεδόν σταματήσει υπό το βάρος των συνεχών βλαβών θέτοντας το ήδη απαρχαιωμένο τροχαίο υλικό σε δεινή κατάσταση. Ευτυχώς που μετά τις εξώδικες έγγραφες διαμαρτυρίες του Σωματείου μας  άρχισε δειλά- δειλά να επισκευάζεται το τμήμα της γραμμής Φάληρο – Πειραιά.

Ταυτόχρονα η λανθασμένη επιλογή της πολιτικής ηγεσίας να μην προμηθευτεί νέο τροχαίο υλικό αλλά να ανακατασκευάσει το παλιό κάνει το μέλλον να φαντάζει ζοφερό.  Οι συρμοί που θα έπρεπε να είχαν ξεκινήσει να ανακατασκευάζονται από το τέλος του 2020, περιμένουν ακόμα να μεταφερθούν στον χώρο ανακατασκευής.

Το χειρότερο όλων είναι ότι τα υπεύθυνα στελέχη για να αποδείξουν λειτουργούν όλα καλά, υποκρύπτουν την πραγματική κατάσταση. Κατά τα άλλα είμαστε τυχεροί που δεν έχουμε ατύχημα.

31-05-23

Παρόμοια Άρθρα

Παρατάξεις