Ο ταξικός «αποστάτης» αλίευσε την είδηση από το athenstransport.com, σύμφωνα με το οποίο το βράδυ της Τετάρτης 29 Μάρτη, μέρος της οροφής (κάλυμμα) του λεωφορείου της γραμμής Χ95 κατέρρευσε πάνω σε δύο επιβάτισσες, οι οποίες στάθηκαν τυχερές μέσα στην ατυχία τους: καθώς το κομμάτι δεν ήταν βαρύ, ευτυχώς, δεν τραυματίστηκαν. Σημειώνεται ότι τα λεωφορεία της γραμμής Χ95 έχουν αυξημένη πληρότητα σε συγκεκριμένες ώρες, ιδιαίτερα κατά τη θερινή περίοδο όταν και χρησιμοποιούνται κατά κόρον από τουρίστες.
Το περιστατικό συνέβη, όταν το λεωφορείο που κινούνταν με προορισμό το Αεροδρόμιο διέρχοταν από τη λεωφόρο Μεσογείων στο ύψος της Αγίας Παρασκευής. Σύμφωνα με αναγνώστρια του Athens Transport, Άννα Π., που είναι εργαζόμενη στο Αεροδρόμιο και επέβαινε στο λεωφορείο, το δρομολόγιο συνεχίστηκε κανονικά, χωρίς κάποια παρέμβαση του οδηγού, με το κομμάτι της οροφής να βρίσκεται στα καθίσματα μέχρι την άφιξη του λεωφορείου στο Αεροδρόμιο.
Υπενθυμίζεται ότι πριν από περίπου 20 ημέρες ανάλογο περιστατικό συνέβη σε λεωφορείο της γραμμής 040 στο Νέο Φάληρο. Και σε εκείνη την περίπτωση η πτώση του καλύμματος της οροφής δεν τραυμάτισε ευτυχώς κάποιο επιβάτη.
Μέχρι σήμερα ο ΟΑΣΑ, η ΟΣΥ και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δεν έχουν ανακοινώσει κανένα χρονοδιάγραμμα για την απόσυρση και αντικατάσταση των παλαιότερων λεωφορείων που κινούνται αυτή τη στιγμή στους δρόμους της Αθήνας, κάποια εκ των οποίων έχουν ηλικία που φτάνει τα 30 χρόνια. Προβλήματα όμως ενίοτε παρουσιάζουν και νεότερα λεωφορεία, όπως για παράδειγμα τα μεταχειρισμένα οχήματα που προμηθεύτηκε ο ΟΑΣΑ μέσω leasing αλλά και κάποια εκ των οχημάτων που χρησιμοποιούν εταιρείες ΚΤΕΛ βάση σύμβασης με τον ΟΑΣΑ.
«Σε μια σοβαρή χώρα η διοίκηση της ΟΣΥ όχι μόνο θα είχε καθαιρεθεί αλλά θα ήταν υπόλογη στη δικαιοσύνη με σοβαρότατες κατηγορίες σε ότι αφορά την οδική και την ασφάλεια των επιβατών. Στη χώρα που τα δημόσια πολιτικά πρόσωπα έχουν ασυλία τύπου μαφίας είναι φυσικό κει επόμενο να μη κουνιέται κανένας από τη θέση του», σχολίασε η Ανεξάρτητη Παρέμβαση ΕΘΕΛ-ΟΑΣΑ, σε σχέση με την πτώση της οροφής στο Χ95.