34.9 C
Athens
Δευτέρα, 15 Ιουλίου, 2024

ΟΣΜΕ vs ΚΤΕΛ Λάρισας για ποινή σε οδηγό που αρνήθηκε «καπάκι» δρομολόγιο για την ασφάλεια των επιβαινόντων

Πρόσφατα

Την 1η Μάρτη 2023, λίγες ώρες μετά το έγκλημα στα Τέμπη, σύμφωνα με την καταγγελία της Ομοσπονδία Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδας (ΟΣΜΕ) που ήρθε στο φως της δημοσιότητας, οδηγός λεωφορείου στα ΚΤΕΛ Λάρισας τιμωρήθηκε με 10ήμερη αργία επειδή αρνήθηκε να κάνει διπλοβάρδια, και συγκεκριμένα «καπάκι» νέο δρομολόγιο, από την ώρα που επέστρεψε στο τερματικό σταθμό, σκεπτόμενος την ασφάλειά του και την ασφάλεια των επιβαινόντων.

Ο οδηγός, αναφέρει η ΟΣΜΕ, «επιστρέφοντας στο Σταθμό του ΚΤΕΛ στη Λάρισα, μετά από δρομολόγιο διάρκειας πλέον των 3,5 ωρών, κλήθηκε να πραγματοποιήσει νέο δρομολόγιο». Ο εργαζόμενος πρότεινε το νέο δρομολόγιο να πραγματοποιηθεί από άλλο εφεδρικό λεωφορείο, διότι, όπως ενημέρωσε τον υπεύθυνο της επιχείρησης, «σε μια (1) ώρα από την έναρξη του νέου δρομολογίου ο ηλεκτρονικός ταχογράφος του οχήματος “θα ανάψει”, θα βγάλει δηλαδή την ένδειξη του υποχρεωτικού 45λεπτου διαλείμματος και για τον λόγο αυτό, όπως προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία, θα πρέπει να διακόψει την εργασία του στο μέσο της διαδρομής».

Στην περίπτωση δε κατά την οποία, «θα αναγκαστεί να συνεχίσει το δρομολόγιο χωρίς το προβλεπόμενο από τον νόμο διάλειμμα, είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει το οικείο Τμήμα Τροχαίας. Η προαναφερόμενη Επιχείρηση Υπεραστικό ΚΤΕΛ Λάρισας Α.Ε., δρομολόγησε τελικά άλλο λεωφορείο στη συγκεκριμένη διαδρομή, αλλά για την “άρνηση” του εργαζόμενου οδηγού να πραγματοποιήσει παράνομο δρομολόγιο σε βάρος της προσωπικής του ασφάλειας και σε βάρος της ασφάλειας των επιβαινόντων επιβατών, τον τιμώρησε με 10ήμερη αργία».

H ΟΣΜΕ κοινοποίησε την καταγγελία και στην Επιθεώρηση Εργασίας, σημειώνοντας πως η «επιβληθείσα πειθαρχική ποινή στον οδηγό αποτελεί σημαντική ένδειξη για το πώς η επιχείρηση Υπεραστικό ΚΤΕΛ Λάρισας Α.Ε., μη σεβόμενη τον νόμο, το επιβατικό κοινό και τους εργαζόμενους, αντιλαμβάνεται τα ζητήματα τα οποία άπτονται της ασφάλειας της δημόσιας συγκοινωνίας».

Αρχική πηγή: efsyn.gr, η οποία μεταφέρει πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες: «τα παραπάνω γεγονότα δεν αποτελούν μεμονωμένα περιστατικά, καθώς πληθαίνουν το τελευταίο διάστημα ανάλογες καταγγελίες εργαζομένων, ενώ, μετά το δυστύχημα στα Τέμπη, έχουν διπλασιαστεί τα δρομολόγια των υπεραστικών λεωφορείων».

Παρόμοια Άρθρα

Παρατάξεις