Βόλος: Αναζητούν μόνοι τους τα δέματά τους στο κέντρο διαλογής των ΕΛΤΑ

Στο κέντρο διαλογής των ΕΛΤΑ στον Βόλο για αναζήτηση αλληλογραφίας και δεμάτων, που δεν… φθάνουν στην πόρτα τους, εξακολουθούν να προσέρχονται πολίτες. Τα προβλήματα στη διανομή της αλληλογραφίας, αλλά και στην παράδοση δεμάτων παραμένουν στην τοπική υπηρεσία μετά τον αποδεκατισμό της από προσωπικό, στα τέλη Φεβρουαρίου του 2021, οπότε και εφαρμόστηκε πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου.

Τη δική του ταλαιπωρία περιέγραψε χθες διαμαρτυρόμενος πολίτης, ο οποίος περίμενε δέμα από το εξωτερικό. Σύμφωνα με τον ίδιο, ενημερώθηκε μέσω της ιστοσελίδας των ΕΛΤΑ για την πορεία του δέματος και διαπίστωσε ότι τις τελευταίες τέσσερις ημέρες βρισκόταν στο κέντρο διαλογής των ΕΛΤΑ. Παρ’ όλο που το δέμα ήταν επί τέσσερις ημέρες στην πόλη, δεν είχε φθάσει στον παραλήπτη του.

Αναγκάστηκε ο ίδιος να προσέλθει στην υπηρεσία, να στηθεί στην ουρά μέχρι να φθάσει στο γκισέ σε αναζήτηση του δέματός του, το περιεχόμενο του οποίου ήταν σημαντικό και εξαιρετικά επείγον για τον ίδιο.

Οπως ανέφερε, «είναι θλιβερό να χάνουμε την εμπιστοσύνη μας στα ΕΛΤΑ. Πληρώνουμε για να παραλάβουμε ένα δέμα στην ώρα του και δεν επιδίδεται εγκαίρως», έλεγε σαφώς εκνευρισμένος, μετά την ταλαιπωρία που πέρασε.

Δεν είναι ο μοναδικός που χρειάστηκε να απευθυνθεί στο υποκατάστημα των ΕΛΤΑ στον Βόλο για να παραλάβει δέμα του. Καθημερινά πολίτες προσέρχονται για να πάρουν την αλληλογραφία τους, η επίδοση της οποίας καθυστερεί.

Η αντίστροφη μέτρηση για την υπηρεσία έχει ξεκινήσει από τις αρχές του 2021 οπότε και έφυγε μαζικά προσωπικό από την υπηρεσία του Βόλου, στο πλαίσιο προγράμματος εθελούσιας εξόδου και έκτοτε ξεκίνησε συσσώρευση αλληλογραφίας που οι διανομείς δεν προλάβαιναν να επιδώσουν αλλά και καθυστερήσεις στην επίδοση των δεμάτων που συνεχίζονται ακόμη και σήμερα.


Πηγή: taxydromos.gr