Με… αναδιάταξη και σταδιακές προσλήψεις απαντούν στα μεγάλα κενά λόγω Covid-19 στα σχολεία

Η κυβέρνηση «διαβάζει» για ακόμα μία φορά τα δεδομένα κατά πώς την βολεύει και ανακοινώνει 850 προσλήψεις ενώ ήδη με το «καλημέρα» 6.500 εκπαιδευτικοί βρίσκονται εκτός των σχολικών αιθουσών

Τραγική αποδεικνύεται η διαχείριση της υγειονομικής κρίσης από την κυβέρνηση και κατά το νέο άνοιγμα των σχολείων και των πανεπιστημίων της χώρας μετά τις αντιφατικές οδηγίες της και το αλαλούμ με τα self test.

Οι μαθητές επέστρεψαν σήμερα στα θρανία με τους γονείς να ανησυχούν και την εκπαιδευτική κοινότητα να βρίσκεται επί ποδός, ενώ ξεκίνησε κι ο χορός των καταλήψεων.

Και πριν καλά καλά τεθεί σε εφαρμογή το επικίνδυνο πείραμα βρέθηκαν πάνω από 15.500 θετικά self test και έχουν τεθεί ήδη σε καραντίνα περίπου 6.500 εκπαιδευτικοί, σύμφωνα με πληροφορίες.

Ωστόσο, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος χαρακτήρισε «αρρυθμίες» τα μεγάλα κενά υποστηρίζοντας ότι θα καλυφθούν με 850 νέες προσλήψεις σταδιακά και με… αναδιάταξη του δυναμικού μέσα στις ίδιες τις μονάδες με βάσει το πρόγραμμα και το σχέδιο, που θα έχουν οι διευθύνσεις -χωρίς ωστόσο να δώσει λεπτομέρειες-

Ως τρίτη «λύση» παρουσίασε μάλιστα την δυνατότητα τηλεκπαίδευσης, σε περίπτωση που χρειαστεί, παρά το γεγονός ότι αυτή η επιλογή δεν προκρίθηκε αυτή τη φορά για την επαναναλειτουργία της εκπαίδευσης, όπως συνέβαινε τον πρώτο 1,5 χρόνο της πανδημίας με πολύ λιγότερα κρούσματα.

Παράλληλα, «διάβασε» για ακόμα μία φορά τα δεδομένα κατά πώς βολεύει την κυβέρνηση λέγοντας πως «για πρώτη φορά παρέλαβαν έως και χθες self test σχεδόν 9 στους 10 δικαιούχους» και χαρακτήρισε μεμονωμένες περιπτώσεις τους… 200.000 μαθητές και εκπαιδευτικούς που δεν προμηθευτούν μέχρι χθες self test λόγω των ελλείψεων στα φαρμακεία.

Υποστήριξε δε πώς η επιστροφή στα θρανία αποτελεί την κυρίαρχη τάση στην Ε.Ε.Ε παρά την έκρηξη των κρουσμάτων της «Oμικρον», αλλά δεν είπε πως οι ευρωπαϊκές χώρες είτε έχουν πολύ υψηλά ποσοστά εμβολιασμών είτε προβλέπουν απομόνωση των μαθητών μετά το πρώτο ή το τρίτο κρούσμα και επιστροφή τους στην τάξη έπειτα από 5-7 μέρες και ύστερα από αρνητικό τεστ.

Επανέλαβε μάλιστα το επιχείρημα περί καλύτερης επιτήρησης του ιού και και μεγαλύτερης ασφάλειας για τα παιδιά μέσω των συστηματικών self test, παρ’ ότι η αποτελεσματικότητα τους αμφισβητείται.

Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτή τη φορά η κυβέρνηση άνοιξε τα σχολεία γιατί «τίποτα δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη δια ζώσης διδασκαλία» και γιατί ενδιαφέρεται για την «ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών που διασφαλίζεται στο φυσικό τους χώρο, με τους συμμαθητές και τους εκπαιδευτικούς τους».

Τέλος, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος απέρριψε εκ νέου, έστω και κατά περίπτωση, το ενδεχόμενο συνταγρογράφησης μοριακών τεστ και παρέπεμψε για ακόμα μία φορά στην αύξηση του αριθμού διενέργειας, και στη δυνατότητα δωρεάν μοριακών και ράπιντ τεστ στις δομές του ΕΟΔΥ και του ΕΣΥ, κλείνοντας τα μάτια στις ουρές πολιτών στις δημόσιες και ιδιωτικές δομές.


Πηγή: efsyn.gr