ΚΕΠ Καισαριανής: Εργαζόμενοι για όλες τις δουλειές!

Δεν θα λέγαμε ότι εκπλαγήκαμε ιδιαίτερα όταν διαβάσαμε, την Τετάρτη 27/10/2021, σε τοπικό ηλεκτρονικό site της Καισαριανής καταγγελία σχετικά με το ΚΕΠ και μάλιστα με τον εύηχο τίτλο «Κέντρο “Εξυπηρέτησης” πολιτών ή Κέντρο ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ πολιτών στηνΚαισαριανή;» και υπότιτλο «Στα χνάρια των δημόσιων υπηρεσιών και το ΚΕΠ Καισαριανής, ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΝΕΝΑΣ επί ώρες!!!»

Η αντίθεσή μας στα γραφόμενα του συντάκτη του άρθρου και η στήριξή μας στους εργαζόμενους του ΚΕΠ Καισαριανής δεν ξεκινούν από μια στενή συναδελφική αλληλεγγύη ή από κάποια, κακώς εννοούμενη, συντεχνιακή αντίληψη. Αρχή μας αποτελεί ότι οι εργαζόμενοι στο δημόσιο, και ιδιαίτερα στους ΟΤΑ και στα ΚΕΠ, μιας και έρχονται σε άμεση επαφή με το κοινό, οφείλουν να έχουν ως προτεραιότητα την εξυπηρέτηση των πολιτών, οι οποίοι ταλαιπωρούνται καθημερινά από ένα κράτος που δεν ιεραρχεί ως πρώτες τις λαϊκές ανάγκες.

Βλέπουμε, όμως πολλές φορές, ότι τα ΜΜΕ αρέσκονται στο να «βαράνε το σαμάρι», αντί το γάιδαρο, είτε γιατί δεν βλέπουν, ή δεν θέλουν να δουν, τους πραγματικούς υπεύθυνους, γιατί σιτίζονται από αυτούς, είτε γιατί υποκλίνονται στο λαϊκισμό και υποδεικνύουν ως υπεύθυνους, όλων των δεινών, τους εργαζόμενους στου δημόσιο και τους ΟΤΑ, ποντάροντας στον κοινωνικό αυτοματισμό και σε ένα χαμηλό βαθμό πολιτικής συνείδησης, όπου εύκολα μπορεί να δει κάποιος τον διπλανό του και αδύναμο, ως υπεύθυνο και όχι τον δυνατό και την εξουσία που είναι απέναντί του!

Αναρωτήθηκε άραγε ο αρθρογράφος, αν υπάρχει τηλεφωνητής ή αν η εργαζόμενοι αυτοί μπορούν κατά τη διάρκεια της εργασίας τους να σηκώνουν οι ίδιοι και τα τηλέφωνα; Μπορούν να εξυπηρετούν τους πολίτες που είναι στα γκισέ και παράλληλα να μιλάνε στο τηλέφωνο και να τους στραβοκοιτάει ο κόσμος; Μπορούν να απαντάνε στα μηνύματα που στέλνονται στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο  από τους πολίτες και είναι και τηλεφωνητές;

Ρώτησε αν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι, που είναι στον γκισέ, αναγκάζονται να φροντίζουν και για τη σειρά που πρέπει να κρατείται, για το πόσα άτομα επιτρέπεται, λόγω πανδημίας, να είναι μέσα στον ΚΕΠ, μιας και δεν υπάρχει άτομο να κανονίζει τα ραντεβού και τη σειρά προτεραιότητας;

Φρόντισε να μάθει επίσης ότι αυτοί οι εργαζόμενοι είναι έκθετοι στον οποιονδήποτε έχει προβλήματα με το κράτος ή άλλα προβλήματα να ξεσπά με βίαιο τρόπο, πολλές φορές υβρίζοντας και προπηλακίζοντάς τους;

Ενημερώθηκε μήπως για την απαράδεκτη στάση που κρατάνε, οι περισσότερες δημοτικές αρχές και η σημερινή, όπου σε οποιαδήποτε αντιδικία μεταξύ εργαζομένων και πολιτών, ως μοναδικοί υπεύθυνοι ενοχοποιούνται οι εργαζόμενοι και επαπειλούνται με πειθαρχικές ποινές;

Γνωρίζει ότι αυτοί οι εργαζόμενοι πολλές φορές αναγκάζονται, πριν σχολάσουν να καθαρίζουν τα γραφεία τους, για να τηρούνται στοιχειωδώς οι υγειονομικοί κανόνες και τα πρωτόκολλα, λόγω του κορωνοϊού;

Άκουσε μήπως ότι δήμαρχος, όχι μόνο δεν στηρίζει και δεν στελεχώνει το ΚΕΠ, με το απαραίτητο προσωπικό, αλλά αντίθετα θέλει να μετακινήσει εργαζόμενούς του για άλλες ανάγκες του δήμου και απειλεί με κλείσιμό του;

Αν τα γνώριζε όλα αυτά ο αρθρογράφος θα έγραφε τα ίδια άραγε ή επειδή γνώριζε ότι στο Δημοτικό Συμβούλιο, στις 29/10, θα συζητιούνταν το θέμα και ήθελε να δημιουργήσει εντυπώσεις ή θα συντάσσονταν και αυτός, όπως κι εμείς, με την άποψη ότι ο δήμος πρέπει να στελεχώσει το ΚΕΠ και να διεκδικήσει τη στελέχωση όλων των υπηρεσιών του δήμου με μόνιμο προσωπικό;


Πηγή: metaota.blogspot.com