4.4 C
Athens
Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου, 2023

Καλομοίρης: Απέναντι στο «νεοεπιθεωρητισμό» και στο «Σχολείο Α.Ε.», αγώνας για μια νέα ήττα Κεραμέως

Πρόσφατα

Στην εκπομπή «Το στίγμα της ημέρας» και την Μπούλικα Μιχαλοπούλου, μίλησε ο συντονιστής του ΜΕΤΑ, Γρηγόρης Καλομοίρης, τόσο για τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών με την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής στα ΑΕΙ, όσο για το νέο αντεκπαιδευτικό «έπος» της υπουργού Παιδείας, Νίκης Κεραμέως, που αφορά στο νομοσχέδιο με την «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών και την εμπορευματοποίηση της δημόσιας παιδείας.

Μεταξύ άλλων:

Μιλά για «τεράστια στρέβλωση», αναφορικά με την εισαγωγή στα ΑΕΙ, καθώς εκατοντάδες αριστούχοι μαθητές και μαθήτριες δεν μπαίνουν στις σχολές της επιλογής τους και ζητεί την κατάργηση της ΕΒΕ, που μειώνει δραματικά των αριθμό των εισαχθέντων στα δημόσια πανεπιστήμια. Όπως σημειώνει, πρόκειται για ένα ταξικό εξεταστικό σύστημα, που ευνοεί αυτούς που μπορούν να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη, στερεί το δρόμο προς τη μόρφωση των παιδιών των εργαζομένων, της αγροτιάς, των χαμηλών κοινωνικών στρωμάτων. Πρόκειται για σύστημα της Κεραμέως και της κυβέρνησης της ΝΔ, που σπρώχνει «πελατεία» στους ιδιώτες (ιδιωτικά ΙΕΚ, ΚΕΚ, Κολέγια κ.λπ.) και στοχεύει στην ιδιωτικοποίηση και της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Αποκαλύπτει την πραγματική στόχευση του νομοσχεδίου Κεραμέως για την «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών, επισημαίνοντας πως ξηλώνει κατακτήσεις προκειμένου να εφαρμόσει στη δημόσια παιδεία τις επιταγές του ΣΕΒ, του ΟΟΣΑ, της Παγκόσμιας Τράπεζας κ.λπ. Υπογραμμίζει την πλήρη εμπορευματοποίηση της δημόσιας παιδείας και του δημόσιου σχολείου (χορηγοί, κατηγοριοποίηση σχολείων κ.λπ.) καθώς και το «στραγγαλισμό» που επιχειρεί η Νίκη Κεραμέως, όσον αφορά στη δημοκρατική λειτουργία του σχολείου, με τον παραγκωνισμό του Συλλόγου Διδασκόντων και την «ανάδυση» του διευθυντή σε ρόλο «ηγεμόναδυνάστη». Όπως υπογραμμίζει, πρόκειται για «νεοεπιθεωρητισμό» που θέλει να επιβάλλει η υπουργός Παιδείας, δε θα τα καταφέρει και θα πάρει ανάλογη απάντηση στην «αξιολόγησή» της, ανάλογη με αυτή, πριν από μερικούς μήνες, όταν οι εκπαιδευτικοί απείχαν – απήργησαν σε ποσοστό άνω του 95% στην τότε προσπάθειά της να κατηγοριοποιήσει το δημόσιο σχολείο.

Παρόμοια Άρθρα

Παρατάξεις