19 C
Athens
Κυριακή, 25 Φεβρουαρίου, 2024

Γαλλία: Εταιρικά ηλεκτρικά ποδήλατα μέσω leasing. To 30% του κόστους το πληρώνει ο εργαζόμενος

Πρόσφατα

Μετά το πρώτο λοκντάουν στο Παρίσι, ο αριθμός των ανθρώπων που μετακινούνται με ποδήλατο αυξήθηκε κατά 67%, όπως καταγράφει σχετική έρευνα.

Όλα δείχνουν ότι φέτος η πρωτεύουσα της Γαλλίας θα προχωρήσει σε νέο ρεκόρ.

Όλο και περισσότερες εταιρείες επιλέγουν αυτή τη λύση για τους εργαζομένους τους: μισθώνουν ηλεκτρικά ποδήλατα. Προχωρούν σε μακροχρόνιες μισθώσεις, όπως γίνεται και με τα εταιρικά αυτοκίνητα.

Η ζήτηση αυξάνεται συνεχώς. Στη Γαλλία, η μακροχρόνια ενοικίαση ποδηλάτων έχει γίνει μία δημοφιλής και επικερδής επιχερηματική δραστηριότητα.

Το τέλος του πρώτου λοκντάουν είχε τρομερή επίδραση. Ο κόσμος ήθελε να αποφύγει τα μέσα μεταφοράς και κάποιες εταιρείες επικοινώνησαν μαζί μας για να βρούμε λύση για τους εργαζόμενούς τους | Άλεν Ατλανί, ιδιοκτήτης εταιρείας μίσθωσης ποδηλάτων

Συνήθως οι εταιρείες μισθώνουν τα ποδήλατα για 3 χρόνια, πληρώνοντας περίπου το 70% του κόστους. Το υπόλοιπο το καλύπτει ο εργαζόμενος. Το μέσο κόστος είναι 15 ευρώ το μήνα.

Τα ηλεκτρικά ποδήλατα είναι πιο δημοφιλή γιατί δεν χρειάζεται σωματική άσκηση για να μετακινηθεί κάποιος.

Με ένα απλό ποδήλατο δεν μπορείς να πας στη δουλειά με κουστούμι και γραβάτα, πρέπει να κάνεις ντους πρώτα | Ζερόμ Μπλανκ, ιδιοκτήτης εταιρείας ενοικίασης ποδηλάτων

Η λύση συμφέρει και τους εργοδότες, αφού απαλλάσσονται από το κόστος μίσθωσης αυτοκινήτων ή πληρωμής της κάρτας μέσων μαζικής μεταφοράς του εργαζομένου (που στη Γαλλία πληρώνουν από κοινού εργοδότης και εργαζόμενος).

Ο δήμος του Παρισιού αξιοποίησε την περίοδο του λοκντάουν για να κατασκευάσει ειδικές λωρίδες κυκλοφορίας αποκλειστικά για ποδήλατα.

Το Παρίσι δεν είναι ιδανικό για τους ποδηλάτες, όμως αυτό μπορεί να αλλάξει με το νέο σχέδιο που προβλέπει 680 χιλιόμετρα ποδηλατοδρόμων έως το 2030. Επίσης το 2030 το Παρίσι σχεδιάζει να απαγορεύσει τις εξατμίσεις από την πόλη.


Πηγή: Euronews

Παρόμοια Άρθρα

Παρατάξεις