18.7 C
Athens
Τετάρτη, 29 Μαΐου, 2024

Εγκύκλιος Πέτσα προς ΟΤΑ: Υποχρέωση κατάρτισης προγράμματος επικοινωνιακής προβολής έτους 2021

Πρόσφατα

Υποχρέωση κατάρτισης προγράμματος επικοινωνιακής προβολής έτους 2021 και υποβολής έκθεσης απολογισμού των επικοινωνιακών δράσεων των φορέων του δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα για το έτος 2020 (ΑΔΑ: Ρ7Α246ΜΓΨ7-Ω6Χ)

Η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης της Προεδρίας της Κυβέρνησης ασκεί εποπτεία στα Υπουργεία και στα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου και Ιδιωτικού Δικαίου του ευρύτερου δημόσιου τομέα ως προς την εφαρμογή των επικοινωνιακών τους προγραμμάτων και δράσεων.

Ι. Έννοια επικοινωνιακού προγράμματος και δράσεων Επικοινωνιακά προγράμματα είναι τα σύνολα των σχεδιασμένων και χρονικά καθορισμένων επικοινωνιακών δράσεων των ως άνω φορέων, με τα οποία διατίθενται υλικοί και ανθρώπινοι πόροι προς εξυπηρέτηση συγκεκριμένων επικοινωνιακών στόχων και τα οποία αφορούν: α) στην ενημέρωση και πληροφόρηση των Ελλήνων πολιτών για τις πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές εξελίξεις τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, συμπεριλαμβανομένων των θεμάτων που αφορούν δημόσιες πολιτικές, β) στην προβολή της εικόνας της χώρας στο εξωτερικό και στην αμοιβαία κατανόηση του ελληνικού λαού με λαούς άλλων κρατών για κοινωνικά, οικονομικά και πολιτικά ζητήματα κοινού ενδιαφέροντος, γ) στη ρύθμιση και εποπτεία των μέσων μαζικής ενημέρωσης υπό την επιφύλαξη του άρθρου 15 παράγραφος 2 του Συντάγματος, και δ) στην οργάνωση και υλοποίηση της κρατικής διαφήμισης.

Συναφώς, επικοινωνιακές δράσεις είναι οι ενέργειες οι οποίες αφορούν στην υλοποίηση των επικοινωνιακών προγραμμάτων της προηγούμενης παραγράφου [άρθρο 2 της ΠΥΣ 50/2015 (Α΄ 179) «Εποπτεία της Γ.Γ.Ε.Ε. στα Υπουργεία και τα νομικά πρόσωπα δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου του ευρύτερου δημόσιου τομέα ως προς την εφαρμογή των επικοινωνιακών τους προγραμμάτων και δράσεων»].

Συμπληρωματικά, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 2 του π.δ. 261/1997, (Α’ 186) «Για τη διαφάνεια στη διαφημιστική προβολή του Δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα από τα έντυπα και τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης», διαφημιστικές και άλλες συναφείς δραστηριότητες του Δημοσίου τομέα είναι η οργάνωση, προπαρασκευή και η καθ` οιονδήποτε τρόπο ή μέσο ανακοίνωση προς το κοινό των αγαθών ή των υπηρεσιών που παρέχουν οι αναθέτουσες αρχές καθώς και η προβολή των εν γένει δραστηριοτήτων τους. Στις διαφημιστικές και άλλες συναφείς δραστηριότητες του Δημοσίου τομέα περιλαμβάνονται ιδίως…


Για τη συνέχεια πατήστε στην ΑΔΑ: Ρ7Α246ΜΓΨ7-Ω6Χ.

Παρόμοια Άρθρα

Παρατάξεις