ΔΕΔΔΗΕ Ηρακλείου: Σεκιουριτάς διώχνει με κλοτσιές ηλικιωμένο επειδή δεν είχε κλείσει ραντεβού στη ΔΕΔΔΗΕ

Ένας υπάλληλος της ασφάλειας κτηρίου που στεγάζεται η ΔΕΔΔΗΕ στην Κρήτη στο βίντεο-ντοκουμέντο που τράβηξε αυτόπτης μάρτυρας φαίνεται να βρίζει και να απειλεί έναν ηλικιωμένο πολίτη, κλοτσώντας τον σε μια προσπάθεια να τον βγάλει έξω από το κτήριο. Ο ηλικιωμένος πολίτης είχε πάει στην υπηρεσία να διεκπεραιώσει υπόθεσή του χωρίς όμως να έχει κλείσει ραντεβού

Το περιστατικό εκτυλίχθηκε στο κτήριο του ΔΕΔΔΗΕ Ηρακλείου το πρωί της Πέμπτης και καταγράφηκε από την κάμερα κινητού τηλεφώνου άλλου πολίτη που ήταν αυτόπτης μάρτυρας στη βιαιοπραγία.

Δείτε το βίντεο, που δημοσίευσε η εφημερίδα Νέα Κρήτη:

Σύμφωνα με μαρτυρίες, ο ηλικιωμένος είχε βρεθεί στον χώρο για διευθέτηση υπόθεσής του, χωρίς να έχει κλείσει ραντεβού. Ακολούθησε διαπληκτισμός με τον υπάλληλο ασφαλείας ιδιωτικής εταιρείας.

Έπειτα από τη δημοσιοποίηση του βίντεο, ο ΔΕΔΔΗΕ εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση:

Με αφορμή διαπληκτισμό που σημειώθηκε χθες μεταξύ υπαλλήλου συνεργαζόμενης εταιρίας παροχής υπηρεσιών ασφάλειας στο πρακτορείο της περιοχής Ηρακλείου Κρήτης και πολίτη, ο ΔΕΔΔΗΕ διευκρινίζει ότι καταδικάζει τέτοιου είδους συμπεριφορές και υπενθυμίζει ότι από την πρώτη στιγμή της εξάπλωσης του ιού Covid-19 στη χώρα μας, έθεσε ως ύψιστη προτεραιότητα την προστασία της Δημόσιας Υγείας, παρέχοντας το μεγαλύτερο μέρος των υπηρεσιών του ηλεκτρονικά και τηλεφωνικά.

Για τον εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό υπηρεσιών που απαιτείται η φυσική παρουσία του πελάτη –όπως για παράδειγμα υπηρεσίες που η παροχή τους προϋποθέτει ταυτοποίηση ή/και την υπογραφή σύμβασης σύνδεσης- ο ΔΕΔΔΗΕ δέχεται το κοινό μόνο κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού στα υποκαταστήματα των περιοχών του πανελλαδικά, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία.

Ο ΔΕΔΔΗΕ εκφράζει τη λύπη του για το ατυχές συμβάν στο πρακτορείο του Ηρακλείου, ενώ διερευνά εάν τηρήθηκε η ορθή συμπεριφορά του υπαλλήλου φύλαξης προς τον πολίτη.