Ολική επαναφορά στον εργασιακό μεσαίωνα από την πολυεθνική PRAKTIKER

Σε βλαπτική μεταβολή των εργασιακών σχέσεων προχωρά η πολυεθνική εταιρεία PRAKTIKER: ανοίγει τα καταστήματά της για το κοινό, από τις 7 το πρωί, καλώντας τους εργαζόμενους, μετά από δεκαετίες, ν’ αλλάξουν τα ωράρια εργασίας τους. Με το σύνθημα «Είσαι ξύπνιος; Έχεις έκπτωση -20% σε προϊόντα μας», όπως λέει η διαφημιστική καμπάνια της πολυεθνικής, καλεί τους καταναλωτές να πάνε στα καταστήματά της από τις 7 το πρωί.

Η έκπτωση αυτή του 20% ισχύει μόνο για την αγορά οικοδομικών υλικών και κατά συνέπεια η καμπάνια αυτή απευθύνεται στους εργαζομένους και στους επαγγελματίες στον κατασκευαστικό τομέα.

Η πολυεθνική εταιρία έχει διττή στόχευση: από τη μια μεριά τους εργαζόμενους στο Praktiker, όπου τους ανατρέπει τα ωράρια εργασίας τους και την οικογενειακό τους προγραμματισμό, και από την άλλη στο «χτύπημα» των μαγαζιών της γειτονιάς, που πουλάνε σιδερικά και οικοδομικά υλικά, με τελικό στόχο την αύξηση των κερδών της πολυεθνικής.