«Άγονη» Σαμοθράκη: 31,5 εκατ. ευρώ για τον κρατικοδίαιτο εφοπλιστή Μανούση. Απραξία από Χρυσοχοΐδη και Σπίρτζη

Από τον ταξικό «αποστάτη»

«Το πρόβλημα του λιμανιού της Σαμοθράκης δεν είναι μόνο ο καθαρισμός και η εκβάθυνση του αλλά περισσότερα προβλήματα και πιο σύνθετα. Πρέπει να ξεπεραστούν πλήθος προβλημάτων που οδηγούν σε αδιέξοδο (ανάγκη νομιμοποίησης αυθαίρετων κατασκευών, έκδοσης νέων περιβαλλοντικών όρων, επαναχάραξης γραμμών αιγιαλού – παραλίας, τροποποίησης της οριοθετημένης γραμμής χερσαίας ζώνης κ.α.) περιορισμένες δυνατότητες κύκλου ελιγμών κι ακόμα πιο περιορισμένες δυνατότητες ελλιμενισμού πλοίου». Αυτά αναφέρει σε ανάρτησή του στο Facebook ο δήμαρχος Σαμοθράκης Θανάσης Βίτσας.

Όπως ανέφερε, η αρχική δέσμευση χρημάτων για την εκπόνηση μελετών είχε γίνει ήδη το 2015, όταν υπουργός Υποδομών ήταν ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, και η χρηματοδότηση αξιολογήθηκε ως “προτεραιότητας” από τον επόμενο υπουργό Χρήστο Σπίρτζη, τον ίδιο χρόνο.

Τέσσερα χρόνια μετά το πρόβλημα παραμένει! Οι αποφάσεις έμειναν στα χαρτιά και η καταστροφή για την οικονομία του νησιού επήλθε τις προηγούμενες μέρες., και όπως καταγγέλλουν οι επαγγελματίες του νησιού, όπως ο πρόεδρος των Επαγγελματιών Σαμοθράκης Γ. Γλήνιας, πλέον, «το τηλέφωνο στα καταλύματα χτυπάει μόνο για ακυρώσεις» .

Επιπλέον, παραμένει το καίριο πρόβλημα της ατμοπλοϊκής σύνδεσης με πλοία ακατάλληλα λόγω παλαιότητας και με τους εφοπλιστές να ασκούν κάθε είδους εκβιασμούς, παρά τις πλουσιοπάροχες επιδοτήσεις που απολαμβάνουν.

Για την ιστορία: ο κρατικοδίαιτος εφοπλιστής, Φώτης Μανούσης, που θεωρείται κάτι σαν… βασιλιάς της «άγονης γραμμής», σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Ναυτιλίας, μέσω πέντε θυγατρικών της ναυτιλιακής του εταιρείας ΣΑΟΣ, εισέπραξε από το 2004 έως τις 17 Ιουλίου του 2008 το ποσό των 31.481.504,09 ευρώ.


Διαβάστε επίσης: