«Ο πελάτης έχει πάντα δίκαιο» είναι ένα το σλόγκαν κάθε εργοδοσίας, που θέλει να έχει τον εργαζόμενο σε συνεχή επισφάλεια και τρομοκρατία, υπό τη «δαμόκλειο σπάθη» της απόλυσης, στην περίπτωση που ο… πελάτης παραπονεθεί, αδιαφορώντας για την κούραση ή τα εργασιακά δικαιώματα του υπαλλήλου. Κι αυτό συνέβη σε σουπερμάρκετ της βόρειας Ελλάδας. Αναλυτικότερα:
Στον Έβρο, και συγκεκριμένα στην Ορεστιάδα, γνωστή αλυσίδα σουπερμάρκετ που έχει λάβει μάλιστα και βραβείο για το «καλύτερο εργασιακό περιβάλλον», απέλυσε εργαζόμενη, ουσιαστικά λόγω της «παραξενιάς» ενός πελάτη, ο οποίος λίγο πριν από το κλείσιμο του καταστήματος, στις 8.55 το βράδυ, πελάτης από τη γυναίκα που δούλευε στο τμήμα αλλαντικών να του κόψει σε φέτες κασέρι και σαλάμι.
Η υπάλληλος έκοψε στην ίδια μηχανή τα και δύο είδη, αφού λίγο πριν είχε καθαρίσει όλο τον εξοπλισμό του τμήματος της. Ο πελάτης εξοργίστηκε και κατήγγειλε στην εργαζόμενη στα κεντρικά της εταιρείας, με αποτέλεσμα να απολυθεί.