Δημόσιο Σχολείο, με κουλτούρα αξιολόγησης προσανατολισμένης στις ανάγκες και στους κανόνες της Αγοράς

Εισήγηση του Άκη Σωτηρόπουλου, μέλους του ΔΣ Ε’ ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής, στην κοινή εκδήλωση της Αγωνιστικής Ριζοσπαστικής Ενότητας και της Πρωτοβουλίας Εκπαιδευτικών ΠΕ, με θέμα «Προσοντολόγιο & Αξιολόγηση στην εκπαίδευση: από τη θεωρία σε μια βιωματική προσέγγιση», που πραγματοποιήθηκε στις 6 Φλεβάρη 2019, στο Ρότα Art Cafe

«Το υπουργείο Παιδείας, με την υπουργική απόφαση για την αποτίμηση – αυτοαξιολόγηση υλοποιεί τα προαπαιτούμενα του ΟΟΣΑ και της Κομισιόν… Πρόκειται για την προσπάθεια εμπέδωσης μιας κουλτούρας αξιολόγησης στη βάση συγκεκριμένων πρακτικών του επιχειρησιακού μάνατζμεντ σε όλο το εύρος του δημόσιου σχολείου, των εκπαιδευτικών πρακτικών και των ίδιων των εκπαιδευτικών υποκειμένων», αναφέρει μεταξύ άλλων στην εισήγησή του ο Α. Σωτηρόπουλος, σημειώνοντας παράλληλα:

«Το σχέδιο νόμου που παρουσιάζεται είναι επομένως μέρος της συνολικής πολιτικής για το δημόσιο σχολείο στην κατεύθυνση της επιβολής των αρχών της αγοράς και της δημοσιονομικής πολιτικής. Δεν είναι μια νομοθετική ρύθμιση για την καλύτερη παιδαγωγική οργάνωση του εκπαιδευτικού έργου των σχολείων γενικά, αλλά οργανικό μέρος της πολιτικής που προωθούν ο ΟΟΣΑ και η ΕΕ για την αναδιάρθρωση του δημόσιου σχολείου, με βάση τις αρχές της αποδοτικότητας, μετρησιμότητας και ελέγχου ως αναγκαίες προϋποθέσεις για τον προσανατολισμό του σχολείου στις ανάγκες της οικονομικής ανταγωνιστικότητας».


Πατήστε ΕΔΩ για να διαβάσετε το πλήρες κείμενο της εισήγησης.