Με την τροπολογία 1764 «Ρύθμιση θεμάτων του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών Ανώνυμη Εταιρεία (ΟΑΣΑ Α.Ε.), του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης Ανώνυμη Εταιρεία (ΟΣΕΘ Α.Ε.) και των Κοινών Ταμείων Είσπραξης Λεωφορείων Ανωνύμων Εταιρείων (ΚΤΕΛ Α.Ε.)»του νόμου πλέον «Θέματα υδατοδρομίων, αστικών οδικών μεταφορών και λοιπές διατάξεις», η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, αφού πρώτα απαξίωσε τις δημόσιες συγκοινωνίες, εκχωρεί χαριστικά και φωτογραφικά τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης σε κερδοσκοπικά ιδιωτικά συμφέροντα (ΚΤΕΛ Α.Ε αλλά ακόμη και σε ιδιώτες οδικούς μεταφορείς επιβατών), και είναι μαθηματικά βέβαιον πως… με χρήματα του λαού θα επιδεινώσει τις εργασιακές σχέσεις, με φθηνούς και ευέλικτους εργαζομένους, και επιπλέον θα οδηγήσει και σε αύξηση εισιτηρίων στους δύο δημόσιους οργανισμούς αστικούς συγκοινωνιών, που κατά βάση χρησιμοποιούν οι λαϊκές οικογένειες και η εργατική τάξη.
Ευθύνη για την παραπάνω εξέλιξη, που έρχεται να ολοκληρώσει ό,τι ξεκίνησαν οι προηγούμενες μνημονιακές κυβερνήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ για την απελευθέρωση των μεταφορών και στις αστικές συγκοινωνίες (σ.σ.: εκκρεμούσε το «δωράκι» των δανειστών προς τα συγκεκριμένα συμφέροντα από το 2012), έχει ξεκάθαρα και ο παλιός και νέος εργοδοτικός – κυβερνητικός συνδικαλισμός και οι εκπρόσωποί του στα Σωματεία και στην Ομοσπονδία, που «σιγούν εκκωφαντικά», κι αυτό παρά την αγωνία χιλιάδων συναδέλφων τους για το μέλλον των ΜΜΜ και το δημόσιο και κοινωνικό χαρακτήρα τους, αλλά και το εργασιακό μέλλον τους.
Αυτό που χρειάζεται σήμερα είναι η σθεναρή αντίσταση των εργαζομένων και του λαού στο «τσουνάμι» ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας, των δημόσιων αγαθών και των «ασημικών» της χώρας, και όσον αφορά στις συγκοινωνίες είναι η προώθηση μέτρων και πολιτικών για την καλύτερη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών (αγορά νέων λεωφορείων, σωστή και επαρκή συντήρηση των ήδη υπαρχόντων, αγορά ανταλλακτικών, πύκνωση δρομολογίων, προσλήψεις μόνιμου προσωπικού), ώστε να εξυπηρετηθούν καλύτερα τα λαϊκά, στρώματα που χρησιμοποιούν κατά κύρια λόγο τα μέσα μαζική μεταφοράς.
Σχετικές αναρτήσεις