Η ΡΙΚΣΙ για τις ΣΔΙΤ στον ΟΣΕ

riksi

riksiΠριν από λίγες ημέρες, ο Πρόεδρος του ΟΣΕ σε τακτική συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου, επιχείρησε να εισάγει εκτάκτως για συζήτηση και λήψη απόφασης, έγγραφο του Διευθ. Συμβούλου κ. Πετράκη.

Το έγγραφο του κ. Συμβούλου που έχει ημερομηνία 12/5/2016 απευθύνεται στον υπουργό ΥΠΟΜΕΔΙ κ. Σπίρτζη και αναφέρει ότι: «το Δ.Σ. του ΟΣΕ, έχει ενστερνιστεί (;;;) επί της αρχής, την πρόταση του ΥΠΟΜΕΔΙ σχετικά με το προτεινόμενο μοντέλο για τη συντήρηση της υποδομής. Η πρόταση του ΥΠΟΜΕΔΙ προτείνει το μοντέλο ΣΔΙΤ σε σύγκριση με το SLA …»!!!

Επειδή το θέμα επιχειρήθηκε να εισαχθεί στη συνεδρίαση αντικαταστατικά, παρενέβη ο εκπρόσωπος των εργαζομένων συνάδελφος Λεβέντης και δεν συζητήθηκε.

Στη χθεσινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβούλιου του ΟΣΕ, το έκτο θέμα με τίτλο «Διαδικασία συντήρησης υποδομής» αφορούσε την ίδια υπόθεση, με διαφοροποιημένη πρακτική. Σε αντικατάσταση του παλιού εγγράφου, η Διοίκηση του ΟΣΕ μέσω του Συμβούλου, πρότεινε να γίνουν οι αναγκαίες «οικονομοτεχνικές μελέτες και κοστολογήσεις» (;;;) ώστε να αποφασιστεί ποιο από τα 3 μοντέλα (ΣΔΙΤ, SLA και μέσω δημοσίων έργων) είναι συμφερότερο για τον Οργανισμό!!!

Η Διοίκηση του ΟΣΕ, υλοποιώντας την αντισιδηροδρομική πολιτική της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, δεν φτάνει που ακολουθεί πιστά την καταστροφική πολιτική των προηγούμενων Διοικήσεων που έφεραν τον Οργανισμό σε αυτά τα χάλια, αλλά υποτιμά και τη νοημοσύνη των σιδηροδρομικών με διάφορες κουτοπονηριές, υιοθετώντας την παροιμία: Άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς!!!

Η νέα εισήγηση είναι πιστό αντίγραφο της παλιάς, στην κατεύθυνση του πολυνομοσχεδίου που ψήφισαν πρόσφατα ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και προβλέπει την ιδιωτικοποίηση της συντήρησης υποδομής και όχι μόνο. Και δε φτάνει μόνο αυτό. Το νέο υπερταμείο στο οποίο έχει ενταχθεί και ο ΟΣΕ, θα μπορεί να δανείζει ή να μετακινεί σε άλλους οργανισμούς της εποπτείας του, το προσωπικό των εταιρειών που έχουν ενταχθεί σε αυτό. Αυτό και μόνο διαλύει το μύθο της εξασφάλισης των σιδηροδρομικών που διακινούν κυρίως κυβερνητικοί συνδικαλιστές.

Η ΠΟΣ με τα σωματεία, παρενέβη στο Δ.Σ. και ακύρωσαν και αυτή τη συζήτηση. Αλλά δεν αρκεί. Σήμερα πλέον, ότι δεν μπορεί να αποφασίσει το Δ.Σ. (όπως έγινε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και στην ΕΕΣΣΤΥ), θα τα αποφασίζει το νέο υπερταμείο κάτω από την καθοδήγηση της κυβέρνησης.

Η ΠΟΣ και τα σωματεία πρέπει να βάλουν ως μοναδικό στόχο της πάλης τους, την ακύρωση των ιδιωτικοποιήσεων τόσο του ΟΣΕ, όσο και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ, γιατί όλες αυτές σχετίζονται μεταξύ τους. Δύσκολος στόχος που απαιτεί την κινητοποίηση όλων. Με ξεκάθαρες θέσεις και αποφάσεις. Με συντονισμένο αγώνα και όχι με τουφεκιές η στρακαστρούκες.

ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΠΑΝΤΟΥ

Ο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ΔΕΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ

ΟΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΝ
ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ

01-06-16

Το συντονιστικό γραφείο
της ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ