16.9 C
Athens
Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

Απαράδεκτες συνθήκες εργασίας για τυφλό εργαζόμενο στον ΟΑΕΔ

Πρόσφατα

tiflosΕπιστολή προς τη διοικήτρια του ΟΑΕΔ απέστειλε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Υπαλλήλων ΟΑΕΔ – τ. ΟΕΕ – τ. ΟΕΚ, με αφορμή τις απαράδεκτες συνθήκες εργασίας τυφλού υπαλλήλου στο ΚΠΑ2 Καλλιθέας. Συγκεκριμένα, είχε προσληφθεί ως τηλεφωνητής στον Οργανισμό Εργατικής Κατοικίας και όταν ο Οργανισμός καταργήθηκε, τοποθετήθηκε ως τηλεφωνητής στην Περιφερειακή Υπηρεσία του ΟΑΕΔ στην Καλλιθέα.

Ο χώρος που βρίσκεται σήμερα, όμως, είναι απαράδεκτος για ένα τηλεφωνητή και μάλιστα τυφλό όπως καταγγέλλουν η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα Αναπήρων και ο Ενιαίος Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων ΑμεΑ Αττικής και Νήσων σημειώνοντας ότι: «Το τηλεφωνικό κέντρο είναι μέσα στην αίθουσα αναμονής που περνούν και παραμένουν εκατοντάδες άνθρωποι κάθε μέρα χωρίς να έχει δικό του χώρο ο συνάδελφος. Ο συνάδελφος δουλεύει στον κισσέ σε χώρο που θα έπρεπε να ήταν οι πληροφορίες. Δουλειά μέσα σε μια ατελείωτη βοή, κόσμος να απευθύνεται στο συνάδελφο για να κάνει μια σειρά από πράγματα, που και δεν μπορεί, και δεν είναι και δουλειά του».

Η ΣΕΑΑΝ έχει ζητήσει τη μεταφορά του σε άλλη υπηρεσία για να προσφέρει τις υπηρεσίες του με ανθρώπινους όρους, έχει επανειλημμένα συναντηθεί με τις πολιτικές ηγεσίες του υπουργείου και τους υπηρεσιακούς παράγοντες και παρά τις διαβεβαιώσεις τους, συνεχίζει να δουλεύει και σήμερα σ’ αυτές τις απαράδεκτες συνθήκες.

Το πρόβλημα προέκυψε, όπως προαναφέρθηκε, από το το 2012, όταν και καταργήθηκε ο Οργανισμός Εργατικής Κατοικίας. Τότε, η κατανομή του προσωπικού έγινε με κύριο κριτήριο τον τόπο κατοικίας των εργαζομένων. Αυτό είχε ως συνέπεια ορισμένοι εργαζόμενοι να μην μπορούν να ασκήσουν τα καθήκοντα της θέσης για την οποία είχαν προσληφθεί λόγω έλλειψης αντικειμένου και υλικοτεχνικού εξοπλισμού.

«Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο συνάδελφος μας στο ΚΠΑ2 Καλλιθέας, ο οποίος είχε προσληφθεί στον ΟΕΚ σαν τηλεφωνητής ΑΜΕΑ και απασχολούνταν στο τηλεφωνικό κέντρο του ΟΕΚ. Δυστυχώς όμως η κεντρική υπηρεσία του ΟΑΕΔ δεν ασχολήθηκε με το σημαντικό πρόβλημα τόσο των συνθηκών εργασίας του συναδέλφου στο ΚΠΑ2 Καλλιθέας όσο και με το σημαντικότερο πρόβλημα του αντικειμένου εργασίας του που δεν είναι άλλο από αυτό του τηλεφωνητή», τονίζει ο Σύλλογος Υπαλλήλων ΟΑΕΔ – τ. ΟΕΕ – τ. ΟΕΚ.

Ζητεί, δε, από τη διοικήτρια -με αφορμή την αναδιοργάνωση του ΟΑΕΔ με την οποία σχεδιάζεται να λειτουργήσει τηλεφωνικό κέντρο αλλά και με βάση την στελέχωση που πρόκειται να εφαρμοστεί με το ανάλογο εκπαιδευμένο προσωπικό- να εξετάσει «άμεσα το πρόβλημα συνεκτιμώντας τα προσόντα αλλά και τις ειδικές ανάγκες του συναδέλφου μας».

Παρόμοια Άρθρα

Παρατάξεις