13.5 C
Athens
Τρίτη, 5 Δεκεμβρίου, 2023

Σύλλογος Υπαλλήλων ΑΕΕΓΑ: Μια κοινωνική προσφορά με πολλά ερωτηματικά

Πρόσφατα

Όταν ο Όμιλος της ΕΤΕ αποφασίζει να προχωρήσει στη διεξαγωγή μιας φιλανθρωπικής ενέργειας προκειμένου να ενισχύσει το ανθρωπιστικό προφίλ και την κοινωνική προσφορά του, είναι εύλογο να βρίσκει συμπαραστάτες που θέλουν να στηρίξουν αυτή την κίνηση.

Και φυσικά – όπως εξάλλου προβλέπεται σε όλες τις περιπτώσεις ενεργειών εταιρικής κοινωνικής ευθύνης – καταγράφονται ξεκάθαρα οι όροι διεξαγωγής και οι όροι συμμετοχής της εκάστοτε ενέργειας. Ειδικότερα, και συγκεκριμένα στην ενέργεια “share your love for i-run”, στους όρους συμμετοχής, όπου το όριο του ποσού της ενέργειας τελικά προσδιορίζεται στις 5.000 €, γίνεται επιπλέον αναφορά σε κάτι που χρήζει διευκρίνισης:

Το ύψος του τελικού ποσού που θα διαθέσει η Τράπεζα στον ως άνω Οργανισμό στο πλαίσιο του Προγράμματος εναπόκειται στην διακριτική ευχέρεια και στην απόλυτη κρίση της Τράπεζας. Ως εκ τούτου, ο συμμετέχων στο Πρόγραμμα, ο ως άνω Οργανισμός ή/και οποιοσδήποτε τρίτος δεν αποκτούν οποιαδήποτε αξίωση έναντι της Τράπεζας για την καταβολή οποιουδήποτε ποσού στον ως άνω Οργανισμό ή σε οποιονδήποτε τρίτο“.

Για όποιον λοιπόν διαβάσει αναλυτικά τους όρους συμμετοχής στην ενέργεια, θα αντιληφθεί ότι το περιεχόμενο της ανωτέρω επισήμανσης, αφήνει όλα τα περιθώρια στην ΕΤΕ να αναδιπλωθεί και τελικά να αλλάξει στην πορεία στο πώς και το τι θα κάνει με την αρχική της πρόθεση | υπόσχεση, καταφέρνοντας τελικά να μη δεσμευτεί για τίποτα. Ούτε καν για τις 5.000 €!!!

Και ας μη γελιόμαστε, προφανώς στις περισσότερες περιπτώσεις όλων των εταιριών που αξιοποιούν την τακτική των ενεργειών εταιρικής κοινωνικής ευθύνης κατά βάση αποσκοπούν στην αύξηση της αναγνωσιμότητας και της προβολής τους.

Θεωρούμε ότι για μια τέτοια ενέργεια και τέτοια προβολή της ΕΤΕ, θα πρέπει ένα αξιοπρεπές ποσό – και όχι βέβαια το αστείο ποσό των 5.οοο €- να καταβληθεί από την ΕΤΕ, ανεξαρτήτως του ποια θα είναι η συμμετοχή του κόσμου.

Σε αντίθετη περίπτωση, η ΕΤΕ απλά θα επιβεβαιώσει τη δυσφήμιση που προκαλείται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ότι δηλαδή επιδιώκει “τζάμπα διαφήμιση”!

Κάνετε περίεργους συνειρμούς, ε;

Και εμείς το ίδιο…

Παρόμοια Άρθρα

Παρατάξεις