6.4 C
Athens
Κυριακή, 5 Φεβρουαρίου, 2023

Rebranding ΟΤΕ / Cosmote: Ένα πετυχημένο εμπορικό σήμα στο βωμό της αυτοεπιβεβαίωσης του μάνατζεμεντ

Πρόσφατα

meta-agoni-paseoteΗ Διοίκηση του Ομίλου ΟΤΕ επέλεξε τις παραμονές της 28ης Οκτωβρίου 2015 προκειμένου να καταργήσει το ιστορικό λογότυπο και την ονομασία της σταθερής τηλεφωνίας στην Ελλάδα. Η συγκεκριμένη κατάργηση ονομάστηκε “rebranding” με τις οδηγίες – κατευθύνσεις του Ομίλου DT, της εταιρίας δηλαδή που έχει ως κύριο μέτοχο το γερμανικό δημόσιο και στην οποία ανήκει εδώ και επτά περίπου χρόνια ο ΟΤΕ.

  • Για τη συνέχεια της ανακοίνωσης, εδώ.

Παρόμοια Άρθρα

Παρατάξεις