11.3 C
Athens
Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου, 2023

Αεροδρόμιο Κέρκυρας: Κατάληψη από ΟΣΥΠΑ λόγω επίσκεψης «επενδυτών» της «Fraport»

Πρόσφατα

Σε συμβολική κατάληψη των γραφείων της διοίκησης του Αεροδρομίου Κέρκυρας θα προχωρήσει την Τετάρτη 14 Οκτώβρη η ΟΣΥΠΑ, αντιδρώντας στην επίσκεψη αντιπροσωπείας της «Fraport» που γίνεται στο πλαίσιο της «αξιοποίησης» των περιφερειακών αεροδρομίων και την εξαγορά τους αντί πινακίου φακής από τη γερμανική εταιρεία (σ.σ.: 2 δισ. ευρώ θα στοιχίσει στο λαό το όλο εγχείρημα).

Η ΟΣΥΠΑ κατηγορεί κυβέρνηση και ΤΑΙΠΕΔ για ξεπούλημα του αεροδρομίου και τονίζει: «Απέναντι σε αυτή τη λαίλαπα η μόνη λύση είναι η τοπική κοινωνία και οι φορείς του νησιού να σταθούν μπροστάρηδες στο αεροδρόμιό τους και να εμποδίσουν όλους όσους “παίζουν” παιχνίδια εις βάρος τους… Ο Κρατικός Αερολιμένας Κέρκυρας μπορεί να αναπτυχθεί και εκσυγχρονιστεί με τα ανταποδοτικά τέλη που δίνουν οι εταιρείες που το χρησιμοποιούν και διατηρώντας τον κρατικό του χαρακτήρα να συνεχίσει να αποτελεί μοχλό ανάπτυξης και προόδου».

 

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΣΥΠΑ


Στα πλαίσια του «ξεπουλήματος» της δημόσιας περιουσίας, σύμφωνα με τις επιταγές των δανειστών μας, οι εκπρόσωποι των «επενδυτών» της «Fraport» θα επισκεφτούν, την Τετάρτη 14-10-2015, το Αεροδρόμιο Ι. Καποδίστριας για να δουν «τα δώρα που θα τους χαριστούν».

Η ΟΣΥΠΑ και οι εργαζόμενοι κατά τη διάρκεια της επίσκεψης θα πραγματοποιήσουν συμβολική κατάληψη στα γραφεία της Διοίκησης, προκειμένου να δηλώσουν έμπρακτα την αντίθεσή τους στο «ξεπούλημα» του Αεροδρομίου.

Η αντίθεσή μας , δεν αποτελεί μία στείρα ιδεοληψία κρατισμού, αλλά τεκμηριώνει τις απόψεις μας με καθαρά εθνικούς, κοινωνικούς και οικονομοτεχνικούς όρους.

Το αεροδρόμιο της Κέρκυρας δεν είναι μία απλή επιχείρηση, όπως την αντιμετωπίζει το ΤΑΙΠΕΔ, ώστε σε περίπτωση αποτυχίας του εγχειρήματος να μπορεί να επανακρατικοποιηθεί χωρίς πρόβλημα, αλλά αποτελεί ένα ζωντανό οργανισμό, που έχει άμεση και άρρηκτη σχέση με την τοπική κοινωνία, την τοπική και εθνική οικονομία , οι οποίες βέβαια και μόνο αυτές θα υποστούν τις καταστροφικές συνέπειες του αποτυχημένου μοντέλου.

Δεν είναι τυχαίο ότι οι εμπνευστές παρόμοιων κινήσεων, δεν δέχτηκαν ποτέ να έλθουν σε αντιπαράθεση, με βάση στοιχεία και μελέτες, ακριβώς επειδή δεν μπορούν τεκμηριωμένα  να στοιχειοθετήσουν τις δογματικές απόψεις τους.

Απέναντι σε αυτή τη λαίλαπα η μόνη λύση είναι η τοπική κοινωνία και οι φορείς του νησιού να σταθούν μπροστάρηδες στο Αεροδρόμιό τους και να εμποδίσουν όλους όσους «παίζουν» παιχνίδια εις βάρος τους.

Ο Κρατικός Αερολιμένας Κέρκυρας μπορεί να αναπτυχθεί και εκσυγχρονιστεί με τα ανταποδοτικά τέλη που δίνουν οι εταιρείες που το χρησιμοποιούν και διατηρώντας τον κρατικό του χαρακτήρα να συνεχίσει να αποτελεί μοχλό ανάπτυξης και προόδου.

Παρόμοια Άρθρα

Παρατάξεις