35.4 C
Athens
Τρίτη, 18 Ιουνίου, 2024

«Κυνική» ομολογία μηχανοστασιάρχη – μέλους της ΠΑΣΚ: Έγινα προσωπάρχης ύστερα από συμφωνία των παρατάξεων

Πρόσφατα

proastiakos-treno-metaforesΣε μια… απίστευση δημόσια ομολογία προέβη μηχανοστασιάρχης – συνδικαλιστής της ΠΑΣΚ, ο οποίος απαντώντας στο μπλογκ των μηχανοδηγών «το στέκι της έλξης» δήλωσε ότι έγινε προσωπάρχης, έπειτα από (πλειοψηφική) συμφωνία των παρατάξεων στις κρίσεις Μαΐου 2014.

Αναφέρει «το στέκι της έλξης»:

Αφού το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ομοσπονδίας μας (σ.σ.: ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ), κάνει παρατηρήσεις στο “στέκι της έλξης” για τον τρόπο που παρουσιάζει τα θέματα και μας εμπλέκει σε σενάρια που ο ίδιος βγάζει από το μυαλό του, δέχεται από τη διαχειριστική μας ομάδα την εξής ερώτηση: «Συνάδελφε Ναθαναηλίδη, εσύ διαγωνίστηκες όταν προήχθης το 2014; Δεν μας αρέσει να κάνουμε διάλογο στα social media και δεν θα συνεχίσουμε. Αλλά σε παρακαλούμε, μην μας προκαλείς, και μάλιστα μην προσπαθείς να μας μπλέξεις σε σενάρια που δεν σε τιμούν. Ακόμα άλλωστε οι μηχανοδηγοί περιμένουν να ζητήσεις συγγνώμη δημόσια για αυτά που έγραψες περί πλαστών πτυχίων».

Και απαντά:

«Θέλεις ν’ απαντήσω “άγνωστε αγαπημένε”, που κρυμμένος και ασφαλής στην ανωνυμία σου προκαλείς. Να καταλάβω πόσα θέλεις να μάθεις, γι’ αυτό ρωτάς! Το 2014 πράγματι μετείχα στις κρίσεις και κρίθηκα κατάλληλος στην θέση του τμηματάρχη! όχι του προϊσταμένου υπηρεσίας, όπως θα έπρεπε! Αυτή ήταν και η συμφωνία των παρατάξεων, κατά πλειοψηφία, στο Δ.Σ. της ΠΕΠΕ. Τα προσόντα μου, άν γνωρίζεις, ήταν περισσότερα όλων και τυπικά και ουσιαστικά!!! Η θέση που κατείχα έως τότε, ήταν από 15/01/2004».

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το μπλογκ των μηχανοδηγών, αυτή η δημόσια τοποθέτηση καταδεικνύει το πώς έχει στηθεί ο υπηρεσιακός μηχανισμός στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και δικαιώνει όλους κάνουν λόγο για σκληρό κομματικό μηχανισμό, που δημιουργεί συνεχώς ζητήματα και προωθεί την ανισοκατανομή και διάκριση μεταξύ του προσωπικού υπέρ συγκεκριμένων συμφερόντων.

Μετά την δημόσια αυτή τοποθέτηση, «η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πρέπει να μας εξηγήσει τι ακριβώς συνέβη στις κρίσεις του Μαΐου του 2014», σημειώνει το μπλογκ των μηχανοδηγών και αναρωτιέται: «Αλήθεια η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών θα πάρει θέση για το θέμα;; Ή μήπως η ΠΑΣΚ θα το κουκουλώσει και αυτό;»

Τέλος, όπως σημειώνει το «στέκι της έλξης», το ΔΣ της ΠΕΠΕ δε συνεδρίασε ΠΟΤΕ για να συμφωνήσει για προαγωγές. «Προφανώς, αυτές οι συναντήσεις γίνονταν σε χώρους που συμμετείχαν μόνο συγκεκριμένες παρατάξεις και λαμβάνονταν αυτές οι αποφάσεις», υπογραμμίζει.

Παρόμοια Άρθρα

Παρατάξεις