6.6 C
Athens
Κυριακή, 5 Φεβρουαρίου, 2023

ΟΣΥΠΑ: Η εμμονή στο ξεπούλημα των αεροδρομίων οδηγεί σε… επ’ αόριστον κινητοποιήσεις

Πρόσφατα

osypaΑνακοίνωση της ΟΣΥΠΑ με την οποία ζητεί «από τη Κυβέρνηση των Ελλήνων να τοποθετηθεί επίσημα για το θέμα της ιδιωτικοποίησης-ξεπουλήματος των ελληνικών κρατικών αεροδρομίων», προειδοποιώντας την ότι «η εμμονή στη καταστροφική πολιτική ξεπουλήματος των αεροδρομίων, θα μας οδηγήσει σε επ’ αόριστον κινητοποιήσεις, στη προσπάθειά μας να σώσουμε ό,τι μπορεί να σωθεί σε αυτή τη χώρα».


Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Με αφορμή τα συνεχιζόμενα δημοσιεύματα και τις διαφορετικές τοποθετήσεις στελεχών της Κυβέρνησης, σχετικά με την ιδιωτικοποίηση-ξεπούλημα των ελληνικών κρατικών αεροδρομίων, ενημερώνουμε τη κοινή γνώμη και κάθε ενδιαφερόμενο για τα παρακάτω:

Η κάθετη διαφωνία μας σχετικά με το ξεπούλημα των κρατικών αεροδρομίων, δεν αποτελεί δογματική ιδεοληψία, αλλά απλή αξιολόγηση δεδομένων και στοιχείων, που κατανοεί και πρωτοετής των οικονομικών επιστημών. Η γεωγραφική ιδιαιτερότητα της χώρας, καθιστά τα ελληνικά αεροδρόμια, όχι μια απλή οικονομική μονάδα, όπως στη κεντρική Ευρώπη, αλλά ένα εργαλείο που δημιουργεί προστιθέμενη αξία στη τοπική και εθνική οικονομία. Αυτά καθαυτά τα αεροδρόμια δεν αναμένεται να είναι κερδοφόρες επιχειρήσεις, αλλά μέσω αυτών οι τουριστικές επιχειρήσεις (ξενοδοχεία, ταξί, είδη λαϊκής τέχνης, επιχειρήσεις εστίασης κλπ) προσδοκούν ανάπτυξη και κερδοφορία . Το γεγονός αυτό έχει σαν άμεση συνέπεια, ότι σε περίπτωση αποτυχίας του εγχειρήματος και «κλείσιμο» αεροδρομίων, τα αποτελέσματα θα είναι καταστροφικά για όλο το τουριστικό κύκλωμα και όχι μόνο για τον φορέα λειτουργίας του αεροδρομίου, όπως θα συνέβαινε σε οποιαδήποτε απλή επιχείρηση.

Επιπρόσθετα ο γεωστρατηγικός ρόλος των αεροδρομίων, σε μια περιοχή της Ευρώπης , με τις αποσταθεροποιητικές τάσεις στα βόρεια σύνορα και την έτοιμη να αναφλεγεί Μέση Ανατολή, αφαιρεί εκ των πραγμάτων από αυτά την έννοια της οικονομικής μονάδας, δίνοντάς τους πολύ πιο σύνθετο εθνικό ρόλο.

Τα παραπάνω δικαίως είχαν γίνει απολύτως αντιληπτά από τον ΣΥΡΙΖΑ και τους ΑΝΕΛ, προ των εκλογών και οι σημερινοί κυβερνητικοί εταίροι είχαν τοποθετηθεί σαφώς και ξεκάθαρα ενάντια σε οποιαδήποτε σκέψη ιδιωτικοποίησης των ελληνικών κρατικών αεροδρομίων. Δυστυχώς σήμερα, ορισμένα κυβερνητικά στελέχη, διαφοροποιούνται από τις προεκλογικές τους θέσεις και αντιμετωπίζουν με καθαρά οικονομικούς όρους το θέμα, που όπως επιγραμματικά προαναφέραμε δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί έτσι.

Θέτουμε προς τη σημερινή Κυβέρνηση το απλό ερώτημα, «εάν τα πάντα σε μια χώρα αντιμετωπίζονται αυστηρά και μόνο με οικονομικούς όρους, ποιος ο λόγος διενέργειας εκλογών για πολιτική αλλαγή, όταν θα μπορούσαμε κάθε 4 χρόνια να προκηρύσσουμε διεθνή διαγωνισμό για πρόσληψη managers και τεχνοκρατών, που θα κυβερνήσουν τη χώρα, ασχολούμενοι μόνο με αριθμούς και όχι με ανθρώπους;»

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι μια αριστερή διακυβέρνηση, που έχει σαν βάση πολιτικής φιλοσοφίας των άνθρωπο και θεωρεί ότι οι αριθμοί πρέπει να τον υπηρετούν και όχι το αντίθετο, δεν θα συνεχίσει τη καταστροφική πολιτική, για την οποία ο ελληνικός λαός τιμώρησε τις προηγούμενες κυβερνήσεις και ζητάμε από τη Κυβέρνηση των Ελλήνων να τοποθετηθεί επίσημα για το θέμα της ιδιωτικοποίησης-ξεπουλήματος των ελληνικών κρατικών αεροδρομίων.

Δηλώνουμε δε ότι η 48ωρη απεργία μας, την προηγούμενη εβδομάδα, είχε σχέση μόνο με την οικονομική ασφυξία και τις συνέπειες της στην ασφαλή και εύρυθμη λειτουργία των αεροδρομίων και της αεροναυτιλίας, θέμα στο οποίο βρήκαμε κοινό στόχο με τον αν. Υπουργό κ. Σπίρτζη και για το λόγο αυτόν ανεστάλη. Η εμμονή όμως στη καταστροφική πολιτική ξεπουλήματος των αεροδρομίων, θα μας οδηγήσει σε επ’ αόριστον κινητοποιήσεις, στη προσπάθειά μας να σώσουμε ό,τι μπορεί να σωθεί σε αυτή τη χώρα.

Παρόμοια Άρθρα

Παρατάξεις