11.3 C
Athens
Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου, 2023

Πέμπτη 7 Μάη: Απεργία στα λιμάνια της χώρας κατά των ιδιωτικοποιήσεων

Πρόσφατα

olp-4Με αίτημα να σταματήσει κάθε μορφής αποκρατικοποίησης των λιμένων της χώρας, όπως του ΟΛΠ και του ΟΛΘ, οι εργαζόμενοι στα λιμάνια της χώρας προχωρούν την Πέμπτη 7 Μάη, σε 24ωρη απεργία, και σε απεργιακές συγκεντρώσεις: Στον Πειραιά, διοργανώνεται συγκέντρωση, στις 10:30, στην πλατεία Καραϊσκάκη και πορεία προς υπουργείο Ναυτιλίας. Στη Θεσσαλονίκη, η συγκέντρωση θα γίνει στις 10 το πρωί, στον επιβατικό σταθμό, ενώ θα ακολουθήσει πορεία προς το Λευκό Πύργο και το υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης.

«Απαιτούμε να σταματήσει η προκήρυξη πώλησης του 51% του μετοχικού κεφαλαίου των ΟΛΠ και ΟΛΘ και κάθε μορφή ιδιωτικοποίησης των λιμανιών… η πολιτική πώλησης των ΟΛΠ και ΟΛΘ οδηγεί στην απεμπόληση της Δημόσιας Αρχής Λιμένων και παραδίδει σε ξένους μονοπωλιακούς ομίλους κρίσιμες δραστηριότητες της ελληνικής οικονομίας φαλκιδεύοντας την ανάπτυξη. Επίσης, θα δημιουργηθούν καταστάσεις αποξένωσης των Λιμανιών από τις τοπικές κοινωνίες και τους επιλιμένιους δήμους», σημειώνουν σε κοινή τους ανακοίνωση ΟΜΥΛΕ και λιμενεργάτες ΟΛΠ, σημειώνοντας ότι ταυτόχρονα διεκδικούν «να σταματήσει η απαξίωση των λιμανιών, να προχωρήσουν άμεσα σε προσλήψεις προσωπικού, σύμφωνα με τις ανάγκες των λιμανιών, και να υπογραφτούν ΣΣΕ, χωρίς τους μνημονικούς νόμους που αναιρούν τις ελεύθερες διαπραγματεύσεις».

olth

«Αποτελεί ίσως πια το μοναδικό συγκριτικό αναπτυξιακό πλεονέκτημα της πόλης και της ευρύτερης περιοχής και η ανάπτυξη του είναι θέμα που αφορά όλη την μητροπολιτική Θεσσαλονίκη, την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, όλους τους φορείς της (παραγωγικούς, αυτοδιοικητικούς και θεσμικούς) και τους πολίτες της… Η πώλησή του αντί πινακίου φακής, θα έχει απρόβλεπτες συνέπειες λόγω της απώλειας του κυρίαρχου ρόλου της χώρας. Είναι λιμάνι, που λειτουργεί εντός του αστικού ιστού της Θεσσαλονίκης, με σημαίνοντα ρόλο σε θέματα Εθνικής Οικονομίας, Εθνικής Ασφάλειας και ανάπτυξης της τοπικής κοινωνίας», σημειώνουν από την πλευρά τους οι εργαζόμενοι στον ΟΛΘ. «Μπορεί να καταστεί διαμετακομιστικό κέντρο στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και στη Βαλκανική ενδοχώρα… και δεν μπορεί να θυσιαστεί ως Ιφιγένεια για να “πνεύσει Ούριος” άνεμος στη χώρα δήθεν, γιατί πολύ απλά το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι ένα από τα το εργαλεία που “δημιουργούν” ούριους ανέμους στην Εθνική Οικονομία», προσθέτουν.

Παρόμοια Άρθρα

Παρατάξεις